۰ نفر

قتل مرد کرجی جلوی دکه روزنامه فروشی

۴ تیر ۱۴۰۱، ۱۵:۳۶
کد خبر: 647737
قتل مرد کرجی جلوی دکه روزنامه فروشی

با تلاش ماموران کلانتری ۱۷ مهرویلا شهرستان کرج، شخصی که به وسیله وارد آوردن ضربه یک شیء تیز به گردن یکی از شهروندان اقدام به قتل او کرده بود، در کمتر از ۴۸ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از رکنا، سرهنگ "محمد نادربیگی" رئیس پلیس آگاهی استان البرز در خصوص این خبر گفت: ساعت ۱۳ روز 31 خرداد ماه خبر یک فقره درگیری منجر به فوت و انتقال فرد مجروح به بیمارستان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله ماموران کلانتری ۱۷ مهرویلا شهرستان کرج برای بررسی موضوع به محل حادثه و بیمارستان اعزام شدند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه مأموران حاکی از این بود که مقتول در حین خرید از یک دکه توسط یک معتاد متجاهر مورد حمله واقع شده و به وسیله یک شی تیز از ناحیه گردن مجروح و به بیمارستان منتقل شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به فوت فرد مجروح در بیمارستان به دلیل خونریزی شدید، گفت: بلافاصله اقدامات مأموران کلانتری ۱۷ برای شناسایی قاتل آغاز و با اقدامات اطلاعاتی پلیسی صورت گرفته در کمتر از ۴۸ ساعت هویت قاتل شناسایی شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه ماموران با رد زنی مخفیگاه قاتل در منطقه هفت تیر کرج در یک عملیات غافلگیرانه با هماهنگی مقام قضائی نامبرده را دستگیر و برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی اعزام کردند.

سرهنگ نادر بیگی اضافه کرد: متهم در تحقیقات تکمیلی علت و انگیزه خود از این اقدام را عدم وصول طلب دیرینه خود از مقتول برای خرید مواد مخدر اعلام کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در پایان با اشاره به تکمیل پرونده و ارسال آن به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: اعتیاد یکی از عواملی است که می تواند در وقوع حوادث این چنینی نقش داشته باشد.