۰ نفر

بازداشت عامل قتل عجیب و بی رحمانه پسر ۱۴ ساله

۲۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۴۸
کد خبر: 645466
بازداشت عامل قتل عجیب و بی رحمانه پسر ۱۴ ساله

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش و اشرافیت کارآگاهان پلیس آگاهی استان در شهرستان بمپور عامل قتل نوجوان 14ساله در کمتر از 2 ساعت شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از رکنا، سردار طاهری در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل نوجوان 14 ساله و زخمی شدن پدربزرگ او  توسط فرد یا افرادی ناشناس در شهرستان بمپور ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان و امنیت شهرستان بمپور قرار گرفت.

وی افزود: با حضور کارآگاهان پلیس در صحنه و طی تحقیقات میدانی صورت گرفته مشخص شد، قاتل به دلیل یک سری اختلافات خانوادگی دست به این جنایت زده و پس از ارتکاب قتل به مکانی نامعلوم گریخته است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تلاش پلیس برای دستگیری این متهم فراری ادامه داشت تا اینکه مخفیگاه او در شهرستان ایرانشهر شناسایی شد.

سردار طاهری بیان کرد: سرانجام پس از پیگیری و تحقیقات گسترده پلیسی، متهم در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه درکمتر از 2 ساعت فرار دستگیر شد.

وی با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: مجرمان و هنجارشکنان هیچگاه نمی توانند از مجازات قانونی فرار کنند و پلیس با این گونه افراد قاطعانه و برابر قانون برخورد خواهد کرد.