۰ نفر

مراقب باشید؛ این بزرگراه امن نیست!

۲۸ خرداد ۱۴۰۱، ۹:۱۷
کد خبر: 645264
مراقب باشید؛ این بزرگراه امن نیست!

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از تصادف منجر به فوت سواری متواری با عابر پیاده در محدوده بزرگراه آزادگان خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از رکنا، سرهنگ علی همه خانی گفت: به گفته شاهدان عینی حاضر در صحنه تصادف ، ساعت 3 و 25 دقیقه صبح امروز و در مسیر بزرگراه آزادگان به غرب لاین اصلی مقابل تره بار، یکدستگاه سواری به شدت با عابر پیاده برخورد می‌نماید.

وی افزود: عابر پیاده ۳۰ ساله که قصد عبور از این محدوده را داشته بر اثر شدت ضربه وارده در محل حادثه فوت کرده و راننده پس از دیدن این صحنه از محل حادثه متواری می‌شود که بلافاصله پس از این حادثه عوامل منطقه ۲۶ پلیس راهور فاتب در محل حضور یافتند و ضمن ایمن سازی محل نسبت به بررسی علل این حادثه پرداختند.

دادگاه نمی تواند تخفیف قائل شود

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص مجازات فرار از صحنه حادثه ماده ۷۱۹ قانون مجازات اسلامی گفت: هر گاه مصدوم احتیاج به کمک فوری داشته و راننده با وجود امکان رساندن مصدوم به مراکز درمانی و یا استمداد از مأموران انتظامی از این کار خودداری کند و یا به منظور فرار از تعقیب، محل حادثه را ترک و مصدوم را رها کند حسب مورد به بیش از دو سوم حداکثر مجازات مذکور در مواد ۷۱۴ و ۷۱۵ و ۷۱۶ این قانون محکوم خواهد شد و دادگاه نمی‌تواند در مورد این ماده تخفیف قائل شود.

سرهنگ همه خانی توصیه نمود: در صورت بروز هرگونه تصادف اعم از خسارتی، جرحی و فوتی در سطح معابر ضمن حفظ خونسردی خود، قبل از هرگونه اقدامی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل نموده و پلیس را در جریان تصادف قرار دهند.