۰ نفر

اطلاعیه سپاه درباره بازداشت مدیران ۳ کانال تلگرامی

۲۷ خرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۱۱
کد خبر: 645189
اطلاعیه سپاه درباره بازداشت مدیران ۳ کانال تلگرامی

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از اقدام سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات این نهاد در دستگیری ادمین‌های سه کانال تلگرامی نیمه‌محرمانه، سرائر و سایه‌نویس به‌اتهام انتشار اسناد طبقه‌بندی‌شده و تشویش اذهان عمومی خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین، در دستگیری ادمین‌های سه کانال تلگرامی به‌اتهام انتشار اسناد طبقه‌بندی‌شده و تشویش اذهان عمومی، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن اطلاعیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

به استحضار ملت شریف، قهرمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی می‌رساند:

با یاری خداوند متعال و مجموعه اقدامات فنی و اطلاعاتی چندماهه سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ادمین‌های (مدیران) کانال‌های "نیمه‌محرمانه"، "سرائر" و "سایه نویس" به‌اتهام انتشار اسناد طبقه‌بندی‌شده و تشویش اذهان عمومی دستگیر شدند.

افراد بازداشت‌شده درصدد بودند با انتشار اسناد طبقه‌بندی‌شده، اعتماد بخشی از مخاطبین را جلب کرده و سپس با انتشار اخبار گزینشی و کذب، در میان مسئولین کشور ایجاد شکاف و اختلاف نمایند.

دستگیرشدگان سه نفر هستند که در مدت فعالیت خود، با سوءاستفاده از خلأ قانونی موجود در مدیریت فضای مجازی کشور و از بستر پیام‌رسان تلگرام، اقدامات مذکور را دنبال می‌کردند.

در پایان، ضمن درخواست از اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی جهت پرهیز از هرگونه گمانه‌زنی پیرامون این پرونده، تأکید می‌شود اخبار تکمیلی متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.