۰ نفر

در پی کشف انبار دپو فرآورده‌های نفتی؛

یک سلطان جدید دستگیر شد

۲۶ خرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۳۰
کد خبر: 644975
یک سلطان جدید دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف ۳۰۰ هزار لیتر سوخت عرضه خارج از شبکه و ۳۰ هـزار لیتر روغن موتور تقلبی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ سرهنگ دوستعلی جلیلیان، فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: ۳۰۰ هزار لیتر سوخت عرضه خارج از شبکه و ۳۰ هـزار لیتر روغن موتور تقلبی در این شهرستان کشف شد. اطلاعات مرتبط با این جرم در رصدهای اطلاعاتی به دست آمد که نشان ‌می‌داد،مقدار فراوانی سوخت و فرآورده‌های نفتی در کارخانه متروکه‌ای در این شهرستان جمع آوری شده است و به صورت خارج از شبکه توزیع می‌شود.

 در ادامه تحقیقات پلیسی محل دقیق کارخانه متروکه در محدوده "قیامدشت" شناسایی و مشخص شد که مالک کارخانه با همکاری همدستش این محل را به انبار دپو فرآورده‌های نفتی تبدیل کرده است.

بنا به گفته فرمانده انتظامی شهرستان ری باتوجه به  هماهنگی‌های قضائی،روز گذشته تیمی از ماموران این فرماندهی به محل اعزام و در بازدیدهای  انجام شده ۳۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و  ۳۰ هزار لیتر روغن موتور تقلبی کشف شد.۲ متهم به این جرم دستگیر شدند.  کارشناسان ارزش این اموال را ۹۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند.

 با دستور قضائی کارخانه متروکه پلمب  شد و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.