۰ نفر

بازداشت دسته جمعی معتادان متجاهر در شهر ری

۱۷ خرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۴۴
کد خبر: 642182
بازداشت دسته جمعی معتادان متجاهر در شهر ری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان با محوریت جمع آوری معتادان متجاهر و پرخطر ، خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “دوستعلی جلیلیان” در رابطه با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی بیان کرد: در راستای جلب رضایت شهروندان و پیشگیری از وقوع جرائم خرد، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با همکاری یگان های اجرایی شهرستان ری با محوریت جمع آوری معتادان متجاهر و پر خطر روز گذشته در این شهرستان عملیاتی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه در این عملیات یک روزه ۵۵معتاد متجاهر و پر خطر جمع آوری شد گفت: این افراد پس از سیر مراحل قانونی و غربالگری تحویل مراکز بازپروری خواهند شد تا به کسب سلامت جسمی و روانی به جامعه بازگردند.

وی اظهار کرد : یکی از درخواست ها و مطالبات مردمی،جمع آوری معتادان متجاهر و پاکسازی تفرجگاه ها ، اماکن عمومی و خیابان ها و بازگشت این افراد به جامعه می باشد.

جلیلیان تاکید کرد: بازپروری این افراد موجب افزایش سطح سلامت جامعه و کاهش جرائم خرد که توسط این افراد در راستای تامین موادمخدر انجام می دهند،خواهدشد.

وی در پایان از شهروندان خواست ، هرگونه موارد مشکوک که نشان تردد این افراد است را از طریق شماره گیری ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیسی اعلام کنند.