۰ نفر

جزییات درگیری مسلحانه پلیس با سارقان حرفه ای سیم برق

۱۷ خرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۳۸
کد خبر: 642153
جزییات درگیری مسلحانه پلیس با سارقان حرفه ای سیم برق

فرمانده انتظامی شهرستان رامهرمز از دستگیری باند ۲ نفره سارقان حرفه ای سیم برق و کشف سیم های سرقتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از رکنا، سرهنگ محمد محمدی نسب در تشریح جزٸیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق بطور مسلحانه در سطح شهرستان موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در راستای مقابله با سارقان سیم برق ماموران کلانتری ۱۱ با تلاش شبانه روزی و در حین گشت زنی به یک خودروی و مشکوک که سارقین بعد از مشاهده خودروی سازمانی بلافاصله با اسلحه شورشی به سمت خودروی سازمانی و مامورین تیراندازی که مامورین این یگان با رعایت قانون بکارگیری سلاح خودرو را که قصد متواری شدن را داشته توقیف و در بازرسی از آن یک قبضه سلاح شورشی مقدار تقریبی ۲۵۰ متر سیم برق مسروقه، یک عدد قیچی برش، یک عدد انبردست که از آنها در سرقت بکار می بردند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رامهرمز در ادامه خاطرنشان کرد: پس از استعلامات مشاهده گردید خودروی که سارقین با آن سرقت می کردند مسروقه و مدتی پیش در شهرستان کارون به سرقت رفته بود در این راستا راننده خودرو باهویت معلوم به ضرب گلوله مامورین مجروح و ۱ نفر سرنشین آن نیز دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجوی های فنی و تخصصی به چندین فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان رامهرمز اعتراف کردند.

سرهنگ محمدی نسب در خاتمه خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضاٸی شدند.