۰ نفر

مطب پزشک، بار پراید وانت دزدان شد

۱۶ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۵۳
کد خبر: 641725
مطب پزشک، بار پراید وانت دزدان شد

دو نفر سارق اماکن که اقدام به سرقت تعداد قابل توجهی تجهیزات پزشکی به ارزش 300 میلیون تومان کرده بودند دستگیر شدند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از رکنا، سرهنگ، کارآگاه قاسم دستخال بیان داشت: 25 بهمن ماه پرونده ای دائر بر سرقت تجهیزات پزشکی از داخل مطب به پلیس آگاهی تهران بزرگ واصل گردید.

وی عنوان کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت اماکن پایگاه سوم به جهت کشف و پی جویی با حضور در محل سرقت و انجام تحقیقات میدانی متوجه می شوند سرقت توسط سه نفر با یک دستگاه پراید وانت انجام پذیرفته است و یکی از سارقین نگهبان ساختمان کلینیک به نام مهیار می باشد که پس از سرقت متواری شده است.

رییس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: در ادامه با بهره گیری از شیوه های نوین وعلمی کشف جرم دو نفر همدست نگهبان به نام های حمید و آرش که در سرقت نقش داشته اند شناسایی می شوند که با ادله های موجود و شناسایی هویت متهمان با هماهنگی مقام قضایی هر 3 نفر تحت تعقیب قرار می گیرند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با تلاش کارآگاهان متهمان طی یک عملیات پلیسی دستگیر و به اداره آگاهی منتقل می شوند که در بازجویی اولیه به سرقت اموال و تجهیزات پزشکی معترف و اظهار داشتند اموال را فروخته اند.

رییس پایگاه سوم پلیس آگاهی فاتب در پایان گفت: با هماهنگی مقام محترم قضایی و راهنمایی متهمان بخشی از اموال کشف و طی صورتجلسه تحویل مالباخته گردید و متهمان نیز به دستور بازپرس محترم شعبه هفتم دادسرای ناحیه 6 تهران با قرار مجرمیت صادره روانه زندان شدند.