۰ نفر

کلاهبرداری پیامکی جدید با موضوع «قطع یارانه»

۶ خرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۲۹
کد خبر: 638950
کلاهبرداری پیامکی جدید با موضوع «قطع یارانه»

رییس پلیس فتا خوزستان در خصوص شیوه جدید کلاهبرداری سایبری (سازمان هدفمندی یارانه ها)‌ تحت عنوان قطع یارانه با ارسال پیامک جعلی هشدار داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ کارآگاه علی حسینی گفت: در چند روز اخیر پیامکی جعلی با شماره موبایل‌های شخصی تحت عنوان قطع یارانه، برای شهروندان ارسال گردیده که در متن پیام قید شده که یارانه شما قطع شده است و برای ثبت مشخصات و پیگیری موضوع بر روی لینک معرفی شده کلیک نمایید.

این مقام مسئول می گوید: هر گونه اطلاع رسانی خصوص یارانه از طریق سایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نشانی https://hemayat.mcls.gov.ir/انجام می‌شود.

به گفته او همانگونه که قبلاً نیز در این خصوص اطلاع رسانی صورت گرفته، هر گونه پیامک ارسالی از شماره‌های شخصی که دارای لینک می‌باشد، جعلی بوده و جهت کلاهبرداری و سوء استفاده از اطلاعات افراد می‌باشد و کاربران به هیچ وجه روی لینک‌های ارسالی کلیک نکنند.

این مقام انتظامی گفت: پلیس فتا آماده دریافت گزارشات مردمی بوده و کاربران گرامی می‌توانند لینک‌های جعلی را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.ir یا از طریق شماره ۰۹۶۳۸۰ به همکاران ما اطلاع دهند.