۰ نفر

شانس زنده ماندن افراد احتمالی زیر آوار متروپل چقدر است؟

۵ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۲۲
کد خبر: 638668
 شانس زنده ماندن افراد احتمالی زیر آوار  متروپل چقدر است؟

​رئیس جمعیت هلال احمر گفت: تمام نیروهای حاضر در محل تلاش خود را برای عملیات آواربرداری انجام خواهند داد اما شانس زنده ماندن افراد احتمالی در زیر آوار بسیار پایین آمده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، رئیس جمعیت هلال احمر گفت: تمام نیروهای حاضر در محل تلاش خود را برای عملیات آواربرداری انجام خواهند داد اما شانس زنده ماندن افراد احتمالی در زیر آوار بسیار پایین آمده است.

پیرحسین کولیوند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حجم زیاد آوار ناشی از ریزش ساختمان متروپل و شرایط حاکم بر محل حادثه، بحرانی است و هر لحظه امکان ریزش باقی‌مانده بنا و ساختمان مجاور آن وجود دارد.

وی افزود: تمام نیروهای حاضر در محل تلاش خود را برای عملیات آواربرداری انجام خواهند داد اما شانس زنده ماندن افراد احتمالی در زیر آوار بسیار پایین آمده است.

کولیوند عنوان کرد: علی‌رغم همه این مسائل، حتی یک لحظه از انجام عملیات غافل نشده‌ایم و در شرایطی بسیار دشوار و سخت در حال انجام عملیات آواربرداری هستیم.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور: همه تجهیزات مورد نیاز در محل حادثه وجود دارد و نیاز گروه‌های امداد و نجات را تامین می‌کند و به اداوات و تجهیزات جدید نیازی نیست.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی به همراه گروه‌های مردمی در حال خاک‌برداری و امداد هستند، گفت: همه گروه‌ها و مردم در اقدامی جهادی در حال آواربرداری و جستجو و نجات هستند.