۰ نفر

سایه شوم مرگ در جاده های کشور؛

آمار بالای تصادفات جاده ای پیش از آغاز تعطیلات عید فطر

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۱۸
کد خبر: 631964
آمار بالای تصادفات جاده ای پیش از آغاز تعطیلات عید فطر

سخنگوی سازمان اورژانس کشور در حالی از آمار بالای تصادفات جاده‌ای در روز گذشته و جان باختن سه تن تنها در چهار ساعت خبر داد که تعطیلات دو روزه عید فطر و افزایش تردد در جاده‌های کشور را پیش رو داریم.

اقتصاد آنلاین - عاطفه حسینی؛ ساعات پایانی روز گذشته، سخنگوی سازمان اورژانس کشور خبر داد که از ساعت ١٣ تا ١٧ روز جمعه ٩ اردیبهشت، ۹ مورد تصادف در جاده‌های کشور به سازمان اورژانس کشور اطلاع داده شد که به دنبال آن تنها در چهار ساعت ۵۹ نفر مصدوم و سه تن جان خود را از دست دادند.

همچنین ظهر ‌روز گذشته در پی تصادف پژو و نیسان وانت در جاده سبزوار یک نفر جان خود را از دست داد و هفت نفر دیگر مصدوم شدند.

بامداد امروز نیز، شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از برخورد ۹ دستگاه خودروی سواری و ۶ دستگاه خودروی سنگین با یکدیگر در بزرگراه شهید اردستانی (فرودگاه) اصفهان و محبوس شدن ۱۱ نفر و مصدومیت پنج نفر خبر داد که از میان مصدومان یک کودک دختر و یک زن میانسال دچار مصدومیت شدیدتری شدند.

اگر ایمنی پایین جاده‌های کشور، بی احتیاطی رانندگان، باز نشدن ایربگ و سایر ایرادات خودروهای داخلی و آمار بالای تصادفات در روز گذشته را در کنار هم بگذاریم، متوجه خطر جدی که در کمین مسافران در روزهای تعطیل هفته جاری است، خواهیم شد.