۰ نفر

خبر خوش برای دارندگان وسایل نقلیه توقیفی

۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۳۴
کد خبر: 630452
خبر خوش برای دارندگان وسایل نقلیه توقیفی

رییس پلیس راهور تهران بزرگ از ادامه ارائه تسهیلات ویژه برای ترخیص خودروهای توقیفی تا عید فطر خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، سردار محمد حسین حمیدی،  با اعلام این خبر گفت: با توجه به قرار گرفتن در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان  و نزدیک شدن به عید فطر پلیس راهور تسهیلات ویژه ای را در خصوص ترخیص خودروهای توقیفی در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: به منظور صیانت از اموال مردم، جلوگیری از ضرر و زیان، امید آفرینی و ارتقاء سرمایه های اجتماعی، ترخیص فوق العاده انواع وسایل نقلیه توقیفی  موجود در توقف‌گاههای تهران بزرگ و همچنین در سراسر کشور  با تسهیلات و شرایط ویژه ای در دستور کار پلیس راهور قرار گرفته است.

حمیدی افزود:‌ در این طرح که در ادامه طرح قبلی است، حذف تشریفات اضافی و پیشگیری از مراجعه مکرر متقاضیان به بخش های مختلف در نظر گرفته شده و شهروندان از طریق برنامه کاربردی" پلیس من" به صورت اینترنتی و غیر حضوری می‌توانند نسبت به طی مراحل ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند. علاوه بر آن مالکین و متقاضیان ترخیص می‌توانند به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس  + ۱۰ نیز مراجعه کنند.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت : از جمله این تسهیلات می‌توان به فراهم شدن شرایط ویژه ترخیص در طول اجرای طرح اشاره کرد. همچنین در این طرح فرآیند ترخیص خودروهای توقیفی به چند صورت انجام می پذیرد  که در  حالت  اول ترخیص وسیله نقلیه با استفاده از برنامه کاربردی پلیس من و به شکل اینترنتی  و کاملا غیر حضوری و در حالت دوم ترخیص وسیله نقلیه توسط مالک یا نماینده قانونی وی از طریق مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ و در  روش سوم ترخیص خودروهای توقیفی توسط متصرف قانونی از طریق مراجعه به دفاتر پلیس  +۱۰ صورت می‌پذیرد.