۰ نفر

ملکی خبر داد؛

انفجار مرگبار یک ساختمان در خیابان پلیس

۲۹ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۲۰
کد خبر: 628949
انفجار مرگبار یک ساختمان در خیابان پلیس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از وقوع آتش‌سوزی و انفجار در یک ساختمان در خیابان پلیس خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه یک جوان ۳۵ ساله جان خود را از دست داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از  مهر، جلال ملکی از وقوع انفجار و آتش سوزی در یک ساختمان در خیابان پلیس خبر داد و گفت: ساعت ۸:۰۷ دقیقه صبح امروز در تماس تلفنی شهروندان با سازمان آتش نشانی تهران، یک مورد انفجار و آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی واقع در خیابان پلیس، خیابان کلیم کاشانی اعلام شد که بلافاصله پس از این درخواست، عوامل آتش نشانی از ایستگاه ۷۸ به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه نیروهای اعزام شده در مدت زمان دو دقیقه در محل وقوع انفجار حاضر شدند، خاطرنشان کرد: این انفجار در یک ساختمان چهار طبقه رخ داده بود که هر طبقه یک واحد حدود ۱۲۰ متری داشته است و در طبقه همکف اتاق خواب به دلیل وجود لوازم گازسوز، انفجار رخ داده است. آتش نشانان در زمان حضور با شعله‌های آتش روبه‌رو شده بودند.

وی با اشاره به اینکه طبق گفته همسایگان، در مرحله اول صدای انفجار هم شنیده شده که آتش نشانان به سرعت برای خاموش کردن آن اقدام می‌کنند، تصریح کرد: متأسفانه در این حادثه یک جوان حدود ۳۵ ساله دچار حریق شده بود و بر اثر شدت آتش سوزی در همان اتاق جان خود را از دست داده است.

ملکی عنوان کرد: خوشبختانه عوامل آتش نشانی، آتش را خاموش کرده و از گسترش این حادثه به سایر بخش‌ها جلوگیری کردند؛ هم اینک نیروهای کارشناسی در محل حادثه حاضرند و وضعیت آن را بررسی می‌کنند، البته طبق گمانه‌های اولیه، این حادثه ناشی از نشت گاز بوده است.