۰ نفر

مرگ یک دانشجو در تیراندازی تورنتو

۲۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۸:۵۵
کد خبر: 626665
مرگ یک دانشجو در تیراندازی تورنتو

یک دانشجوی هندی در حادثه تیراندازی تورنتو کشته شد. این دانشجو که کارتیک واسودف نام داشت اصالتا اهل غازی آباد در اوتار پرادش هند بود و دانشجوی ترم اول مدیریت بازاریابی در کالج سنکا تورنتو بود.

اقتصادآنلاین - عاطفه حسینی؛ در یک حادثه در تورنتو کانادا، یک دانشجوی ۲۱ ساله هندی در تیراندازی در ایستگاه مترو کشته شد. پلیس تورنتو اعلام کرده است که در حال گفتگو با شاهدانی است که در جریان این حادثه در منطقه حضور داشته‌اند و تصاویر دوربین‌های مداربسته ایستگاه را زیر نظر دارند. این قتل در ساعات شلوغی در مرکز شهر تورنتو و در فاصله کمی از ساختمان کنسولگری هند رخ داد.

همچنین سرکنسولگری هند در تورنتو با خانواده این دانش آموز صحبت کرده و گفته است که برای بازگرداندن پیکر این دانشجو به هند همکاری خواهد کرد. کنسولگری هند همچنین با انتشار توییتی نوشت: "ما با خانواده این دانشجو در تماس هستیم و تمام کمک‌های ممکن را برای بازگرداندن زودهنگام جسد وی به کشور ارائه خواهیم کرد."

دانشجو هندی که در این حادثه جان خود را از دست داد، کارتیک واسودف ۲۱ ساله نام داشت که در رشته مدیریت تحصیل می‌کرد. این دانشجو در نزدیکی ورودی ایستگاه شربورن در شرکت حمل و نقل تورنتو مورد اصابت گلوله قرار گرفت. 

پلیس تورنتو روز جمعه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد کارتیک واسودف که ابر اثر شلیک گلوله زخمی شده بود به بیمارستان منتقل شده و در آنجا جان باخته است.

واسودوف که اصالتا اهل غازی آباد در اوتار پرادش هند بود، دانشجوی ترم اول مدیریت بازاریابی در کالج سنکا بود.