۰ نفر

مرگ دلخراش یک زن با انفجار زودپز

۱۷ فروردین ۱۴۰۱، ۷:۰۴
کد خبر: 625684
مرگ دلخراش یک زن با انفجار زودپز

پسر نوجوان وقتی از مدرسه به خانه برگشت با دیدن جسد مادرش که بر اثر ترکیدن دیگ زودپز جان باخته بود شوکه شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایران، روح‌ الله عباسی، رئیس آتش‌نشانی فرخشهر چهار محال و بختیاری در تشریح این ماجرا گفت: حدود ساعت ۹ صبح روز دوشنبه پانزدهم فروردین ساکنان خانه‌ای در فرخشهر (استان چهارمحال و بختیاری) با شنیدن صدای انفجار وحشت‌زده به دنبال علت حادثه بودند اما از آنجا که علت صدای انفجار مشخص نبود کسی واکنشی نشان نداد تا اینکه حوالی ساعت یک بعدازظهر پسر نوجوانی در تماس با اورژانس و آتش‌نشانی درخواست کمک کرد و گفت: من الان از مدرسه به خانه برگشتم و دیدم مادرم در آشپزخانه افتاده و نفس نمی‌کشد.

بعد از اعزام نیروهای اورژانس، آتش‌نشانی و پلیس به محل و بررسی‌های انجام شده مشخص شد مادر 34 ساله این پسر بر اثر ترکیدن دیگ زودپز در صبح همان روز جان باخته است.

عباسی با بیان اینکه شاید اگر همسایگان در تماس با آتش‌نشانی تعلل نمی‌کردند این زن زنده می‌ماند، گفت: زودپز بعد از ترکیدن به سقف برخورد و در ادامه به سر مرحومه اصابت کرده و این خانم در اثر خونریزی فوت کرده است.

وی در ادامه در توصیه به شهروندان بیان داشت: در هنگام استفاده از زودپز در درجه اول به استاندارد بودن این وسایل دقت شود اما در کل بهتر است کمتر از این وسایل برای پخت غذا استفاده شود.

عباسی در پایان با بیان اینکه باید هرازگاهی مسیر سوپاپ‌های اطمینان زودپز چک شود، اظهار داشت: اگر به ناچار مجبور به استفاده از این وسایل شدیم، مواد خرد شده و ریز در زودپز طبخ نشود چراکه باعث مسدود شدن مسیر سوپاپ‌های اطمینان آن می‌شود.