۰ نفر

شناسایی و دستگیری گرداننده یکی از سایت های قمار در اردبیل

۹ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۰۶
کد خبر: 623931
شناسایی و دستگیری گرداننده یکی از سایت های قمار در اردبیل

رییس پلیس فتا استان اردبیل از شناسایی فردی که با ایجاد سایت در بستر فضای مجازی اقدام به فعالیت در زمینه قمار آنلاین می‌کرد، خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس ‌فتا، سرهنگ علی قهرمان طالع رییس پلیس فتا استان اردبیل با بیان این مطلب افزود: طی پایش فضای مجازی توسط تیم رصد این پلیس، افسران سایبری با سایتی مواجه شدند که در آن فعالیت‌های مربوط به شرط‌بندی و قمار آنلاین صورت می‌گرفت که مراتب بلافاصله در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: افسران پرونده پس از بررسی‌های اولیه و با انجام اقدامات فنی و پلیسی، گرداننده این سایت را در یکی از شهرستان‌های استان اردبیل شناسایی و با هماهنگی قضایی، نامبرده به پلیس فتا دلالت و در تحقیقات انجام گرفته مشارالیه به بزه انتسابی اقرار کرده و در نهایت متهم تحویل مراجع قضایی شد. 

رییس پلیس فتا استان اردبیل با اشاره به اینکه فعالیت در زمینه قمار آنلاین جرم محسوب می‌شود، به همه کاربران فعال در فضای مجازی توصیه کرد که وارد چنین سایت‌های شرط بندی نشده و به تبلیغاتی که توسط شیادان سایبری در شبکه‌های اجتماعی در این زمینه صورت می‌ گیرد، توجه نکنند.

این مقام انتظامی گفت: کاربران اینترنت برای گزارش فعالیت اینگونه صفحات مجرمانه می‌توانند به آدرس سایت پلیس فتا www.cyberpolice.ir قسمت مرکز فوریت‌های سایبری مراجعه و یا با شماره این مرکز ۰۹۶۳۸۰ تماس حاصل کنند.