۰ نفر

کار زشت دندانپزشک با بیمارانش لو رفت

۸ فروردین ۱۴۰۱، ۹:۲۷
کد خبر: 623695

کار زشت دندانپزشک با بیمارانش لو رفت

دندانپزشک با سابقه به توصیه یکی از کارشناسان بازاریابی، نقشه ای برای بیمارانش طراحی کرد که پس از مدتی لو رفت و به دردسر افتاد.

نقشه کثیف دندانپزشک برای بیمارانش

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از نمناک، شاید شما هم شایعات این چنینی شنیده اید که برخی از دندانپزشکان با آسیب رساندن عمدی به دندان های بیمار؛ قصد دارند با نیاز بیمار به درمان همان مشکل، هزینه بیشتری دریافت کنند. باید بگوییم که این مسئله چندان هم شایعه نیست و از قرار معلوم دندانپزشک فریبکاری که ماجرایش را در اینجا میخوانید، با این اقدام نادرست خود، درآمد بالایی کسب کرده است.

ظاهرا اخیرا دندانپزشکی باتجربه به نام "اسکات مورلی" 61 ساله در ویسکانسین، با سوراخ کردن یا شکستن عمدی دندان های مشتریانش و در نهایت گرفتن هزینه اضافی برای برطرف کردن آسیب، میلیون ها دلار به جیب زده است.

روالِ کار معمولا این طور است که بسیاری از مراجعین او فکر می‌ کنند دندان ‌های شان مشکل خاصی ندارد و به این پزشک به ‌عنوان یک متخصص اعتماد و هزینه‌ های درمان های غیر ضروری پرداخت می کنند.

گاهی بعد از سوراخ کردن دندان بیماران، عمدا و به صورت غیر ضروری از آن عکس اشعه ایکس می گیرد و به عنوان عکس "قبل" برای برآورد هزینه روکش به شرکت های بیمه می فرستد. این موارد فقط تا حدی تحت پوشش بیمه قرار می گرفتند، بنابراین بیماران مجبور بودند که مقادیر قابل توجهی را به صورت نقدی بپردازند. پس از مدتی، بیماران به این مسئله مشکوک شده و اقدام به شکایت کردند.

جالب است وکلای این دندانپزشک ادعا می کنند که موکل شان 40 تا 60 ساعت در هفته کار می کند و درآمدش حاصل چیزی جز سخت کوشی نبوده است و اتهامات وارده به او صحیح نیستدر صورتی که مدارک موجود، اقدام زشت دندانپزشک را به وضوح ثابت میکند.

طبق قانون باید 20 سال زندان برای این پزشک کلاهبردار در نظر گرفته شود، اما احتمالا در حکمش تخفیف داده خواهد شد.