۰ نفر

قتل در ساعات پایانی سال به خاطر شکلات!

۲۹ اسفند ۱۴۰۰، ۲۱:۱۶
کد خبر: 622183
قتل در ساعات پایانی سال به خاطر شکلات!

رییس پلیس آگاهی استان از وقوع یک فقره قتل در شهر کرمانشاه و در ساعات پایانی سال به دنبال درگیری میان فروشنده و خریدار به خاطر خوردن یک عدد شکلات خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، پرویز نظری گفت : وقوع یک فقره قتل تاسف‌بار حوالی ظهر امروز و در یکی از خیابان‌های شهر کرمانشاه (بازار آجیل فروشی) و در شب عید اتفاق افتاد.

به گفته رییس پلیس آگاهی استان پس از مراجعه جوانی ۲۵ ساله به یکی از آجیل فروشی‌های خیابان یاد شده، این جوان پیش از خرید و برای تست کردن اقدام به باز کردن یک عدد شکلات می‌کند، اما با واکنش صاحب مغازه مواجه می‌شود.

به دنبال این اقدام میان فروشنده و خریدار، درگیری لفظی و سپس فیزیکی رخ داد که در این میان فرد خریدار با یک فقره اسلحه سرد (چاقو) اقدام به وارد کردن یک ضربه به شکم فرد فروشنده ۲۴ ساله می‌کند.

پس از این اقدام، فرد زخمی به بیمارستان منتقل و ضارب نیز به سرعت از محل متواری می‌شود که در این میان فروشنده به دلیل شدت جراحت وارده جان خود را از دست می‌دهد.

با گزارش موضوع به پلیس آگاهی، کاراگاهان به سرعت وارد عمل شده و با انجام کار‌های اطلاعاتی تنها ساعتی پس از وقوع جنایت موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل متواری شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را دستگیر می‌کنند.

کار بازجویی از قاتل دستگیر شده ادامه دارد، نبود کنترل خشم و همراه داشتن سلاح سرد منجر به بروز چنین اتفاقات ناگوار و غیر قابل جبرانی می‌شود که تنها حسرت و پشیمانی به همراه دارد.