۰ نفر

مرگ ۳ جوان در واژگونی خودرو

۱۸ اسفند ۱۴۰۰، ۸:۱۷
کد خبر: 618851
مرگ ۳ جوان در واژگونی خودرو

واژگونی خودروی ال ۹۰ در زیرگذر بلوار دانش‌آموز کرج منجر به مرگ سه پسر جوان و زخمی شدن یک نفر دیگر شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایران، حدود ساعت 5 صبح سه‌شنبه در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵، مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی ال 90 در زیرگذر بلوار دانش‌آموز به سمت چهارراه هفت تیر، بلافاصله نیروهای عملیاتی از ایستگاه ۱۰۵و ۱۰۸ به محل حادثه اعزام شدند.

در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری ال 90 بر اثر برخورد با دیواره زیرگذر واژگون شده و سه سرنشین خودرو که 21 تا 25 ساله بودند بلافاصله با اعزام اکیپ از خودرو خارج و تحویل عوامل اورژانس و موقعیت حادثه ایمن‌سازی شدند اما در اثر صدمات وارده با وجود تلاش تیم اورژانس جان باختند.

محمد جمشیدی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در این باره گفت: برای امداد‌رسانی به این حادثه ۹ نیروی عملیاتی و ۳ دستگاه خودروی امدادی به محل حادثه اعزام شدند. سرهنگ حمدالله رحمتی‌پور سرپرست پلیس راهنمایی‌ورانندگی استان البرز نیز درخصوص علت این حادثه به خبرنگار «ایران» گفت: این تصادف دلخراش در اثر سرعت بیش از حد و نبود مهارت و توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه رخ داده است.

این خودرو به‌دنبال سرعت زیاد به گاردریل حاشیه بلوار دانش‌آموز برخورد کرده و سپس به سمت یک دستگاه خودروی روآ پرتاب شده است.

وی با بیان اینکه در اثر صدمات ناشی از واژگونی خودرو هر سه‌ سرنشین آن در دم جان باختند گفت: آمار‌ نشان می‌دهد سالانه تعداد زیادی از رانندگان و سرنشینان خودرو در اثر سرعت غیرمطمئن جان خود را از دست می‌دهند.