۰ نفر

دستگیری جنایتکاران مسلح در یک قدمی مرز

۱۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۳۶
کد خبر: 616658
دستگیری جنایتکاران مسلح در یک قدمی مرز

۴ شرور مسلح که مرد جوانی را در زاهدان به قتل رسانده بودند با تلاش ۱۰ روزه کارآگاهان پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان در یک قدمی مرز دستگیر شدند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری، سرهنگ مرتضی جوکار، جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در تشریح این خبر گفت: بهمن ماه سال‌جاری در پی قتل مسلحانه مردی جوان، در یکی از محلات شهرستان زاهدان، شناسایی و دستگیری عاملان این جنایت، در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

کارآگاهان پلیس آگاهی، با جمع‌آوری سرنخ‌های موجود دو نفر از متهمان اصلی این پرونده را شناسایی و مشخص شد آنها برای خروج از کشور به شهرستان سراوان گریخته‌اند.

وی تصریح کرد: سرانجام تیم رسیدگی کننده به پرونده طی چند شبانه‌روز تلاش، با همکاری کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سراوان محل اختفای متهمان را در این شهرستان شناسایی و آنها را در عملیاتی ضربتی پس از 10 روز فرار دستگیر کردند.

متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی و در بازجویی تخصصی صورت گرفته به قتل این مرد جوان با همدستی دو فرد دیگر وبه‌دلیل اختلافات قبلی اقرار کردند.

با شناسایی دیگر متهمان این پرونده محل اختقای آنها، در بخش‌های «جالق و آسپیچ» شهرستان سراوان شناسایی و این دو متهم نیز در دو عملیات ضربتی دیگر دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به کشف یک قبضه کلت کمری و همچنین کشف یک دستگاه خودروی پژو سرقتی در بازرسی از مخفیگاه متهمان خاطرنشان کرد: هر چهار متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.