۰ نفر

آتش سوزی در پاساژ تیراژه + فیلم

۲ اسفند ۱۴۰۰، ۲۲:۲۸
کد خبر: 613821
آتش سوزی در پاساژ تیراژه + فیلم

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از وقوع حریق در پاساژ تیراژه خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، مجتبی خالدی  در این باره اظهار کرد: ساعت ٢٠:٣٠ امشب یک مورد حادثه وقوع حریق در پاساژ تیراژه، واقع در بزرگراه اشرفی اصفهانی به سمت میدان صادقیه به سامانه ١١۵ اورژانس تهران اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: حریق در یک مغازه در طبقه همکف رخ داده است و همکاران ما در اورژانس به همراه یک اتوبوس آمبولانس، دو آمبولانس و یک موتورلانس به محل اعزام شدند.

خالدی گفت: در تماس اولیه با اورژانس اعلام شد که احتمال محبوس شدگی ۱۰ نفر وجود دارد که البته این مورد نیاز به بررسی دارد چرا که در تماس اعلامی شهروندان با اورژانس ذکر شده است.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور در ادامه گفت: این حادثه در ابتدا سه مصدوم داشت که به صورت سرپایی به آنها رسیدگی شد.

وی از افزایش مصدومان به ٩ نفر خبر داد و در این باره گفت: تا این لحظه یک نفر از مصدومان دچار تروما و در رفتگی پا شده که احتمال دارد به بیمارستان منتقل شود.

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی نیز در گفت و گو با ایسنا درباره این حادثه گفت: بر اساس اطلاعات اولیه حریق در یک رستوران کوچک رخ داده است. حریق شعله زنی شده اما چون دود زیادی دارد آتش نشانان در حال لکه‌گیری و جست و جو هستند که اخبار تکمیلی در این خصوص اعلام خواهد شد.

ملکی در ادامه با بیان اینکه چهار ایستگاه در محل هستند اظهار کرد: به احتمال زیاد این محل یک رستوران فست فود است، چرا که چند کپسول گاز از آن خارج شده است اما باید بررسی های مجدد انجام شود چرا که برق مغازه قطع است و کاربری مغازه به درستی مشخص نیست. شعله زنی اولیه نیز انجام شده است.