۰ نفر

روز تصادفات مرگبار پایتخت

۲۷ بهمن ۱۴۰۰، ۸:۴۲
کد خبر: 611409
روز تصادفات مرگبار پایتخت

در دو حادثه تصادف جداگانه در تهران، مردی جوان و یک پسر خردسال فوت شدند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از جام‌جم، سیدجلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران در تشریح نخستین حادثه گفت: ساعت۱۵ و ۲۷ دقیقه روز دوشنبه حادثه واژگون‌شدن کشنده حامل خودروهای صفر کیلومتر در غرب به شرق بزرگراه آزادگان نرسیده به بزرگراه آیت‌ا... سعیدی به سازمان ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی تهران اطلاع داده‌شد که بلافاصله پس از آن سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در محل مشاهده شد یک دستگاه کشنده خودروی دو طبقه که هشت دستگاه خودروی صفر کیلومتر متعلق به یکی از کارخانه‌های بزرگ خودروسازی را با خود حمل می‌کرده، به دلیل نامشخصی واژگون شده‌بود و بخش زیادی از مسیر را بسته و ترافیک بسیار سنگینی ایجاد کرده‌بود. جدا شدن خودروها از کشنده باعث شده‌بود با چند خودروی عبوری نیز برخورد کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران افزود: در پی این حادثه دو یا سه نفر دچار مصدومیت شدند که توسط بالگرد امداد به مراکز درمانی منتقل شدند.در این حادثه اما مردی که کمک راننده یا راننده کشنده بود

بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داد. آتش نشانان پس از ایمن‌سازی مسیر، محل را تحویل کارشناسان پلیس دادند تا علت تصادف مشخص شود.

بازی با مرگ

با گذشت حدودا پنج ساعت از این حادثه، این بار ماموران کلانتری شهرک‌غرب از وقوع تصادف مرگبار دیگری در پایتخت باخبر شدند. بررسی‌های اولیه نشان داد راننده پژویی در یکی از خیابان‌های اصلی شهرک‌غرب  در حرکت بوده که با دو پسر خردسال شش ساله تصادف کرده و هردو کودک به شدت مصدوم شده‌اند.

دو کودک به بیمارستان منتقل شدند که یکی از آنها بر اثر شدت جراحات جان باخت. دو کودک با هم دوست بودند که هنگام بازی، راننده پژو با آنها برخورد کرده‌بود. راننده دو تصادف مرگبار با دستور قضایی بازداشت شده‌ است و تحقیقات توسط پلیس ادامه دارد.