۰ نفر

سناریوی ۳ برادر برای ربودن پدر

۲۵ بهمن ۱۴۰۰، ۷:۱۳
کد خبر: 610803
سناریوی ۳ برادر برای ربودن پدر

۳ برادر که با پدرشان بر سر واگذاری املاکش اختلاف داشتند، به اتهام ربودن و حبس وی در خانه بازداشت شده و اعتراف کردند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایران، رسیدگی به این پرونده از عصر ۲۲ دی امسال، با شکایت مرد میانسالی که مدعی بود از سوی فرزندانش ربوده شده، آغاز شد. وی در تشریح ماجرا گفت: چندی پیش با فرزندانم به خاطر مسائل مالی به اختلاف خوردم و از آنها شکایت کردم تا اینکه ۳ روز پیش در مسیر بازگشت به خانه در خیابان نبرد شمالی، ۳ فرزندم مرا با زور و تهدید  داخل خودرو انداختند و به خانه شان بردند.

در آنجا پس از ضرب و شتم من  تهدیدم کردند که اگر شکایتم را پس نگیرم و برگه‌های املاکم را به نام آنها نزنم مرا  داخل گونی انداخته و زنده زنده دفن می‌‌کنند.

سرهنگ مرتضی نثاری معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، در این باره گفت: پس از این شکایت،  مأموران اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت وارد عمل شده و پس از بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه ، صحت اظهارات مرد شاکی تأیید شد و بدین ترتیب سه پسر مرد میانسال بازداشت شدند و در همان بازجویی‌های مقدماتی به اتهام شان اعتراف کردند و گفتند: چند ماه قبل بین ما و پدرمان بر سر  واگذاری املاک اختلاف به وجود آمد و او از ما شکایت کرد.

پس از آن ما برای ترساندن پدرمان تصمیم گرفتیم او را  به خانه ببریم تا از شکایتش صرف نظر کند و سند املاک او را به دست آوریم.

با اعتراف متهمان هر ۳ برادر با صدور قرار قانونی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.