۰ نفر

همدستی زن و شوهر جوان برای ۱۵ فقره کیف قاپی

۲۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۲۸
کد خبر: 610019
همدستی زن و شوهر جوان  برای ۱۵ فقره کیف قاپی

زن و شوهر جوان سوار بر موتورسیکلت در خیابان‌های شهر پرسه می‌زدند و کیف شهروندان را می‌قاپیدند. هرچند آنها با این ترفند موفق شدند دست به 15فقره سرقت بزنند اما سرانجام دستگیر شدند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از همشهری، چند روز قبل مأموران پلیس آگاهی هنگام گشتزنی در محدوده خیابان مولوی، موتورسواری را در حال فروش یک دستگاه تلفن همراه دیدند و به او مشکوک شدند. این مرد هیچ مدرکی برای اثبات مالکیت گوشی نداشت و به‌نظر می‌رسید گوشی سرقتی است.

به همین دلیل وی بازداشت و برای انجام تحقیقات بیشتر به مقر پلیس منتقل شد. در آنجا بررسی‌های بیشتر نشان داد که گوشی موبایل متعلق به دختری جوان است که چند روز قبل از او سرقت شده است. با وجود این متهم که تلاش داشت تحقیقات پلیس را منحرف کند مدعی بود گوشی را پیدا کرده است.

وقتی تحقیقات در این‌باره ادامه پیدا کرد و صاحب گوشی در مقر پلیس حاضر شد اعلام کرد که چند روز قبل این سارق همراه با زنی جوان گوشی‌اش را سرقت کرده‌اند. او گفت: این مرد موتورسیکلت را هدایت می‌کرد و زنی که ترک او نشسته بود گوشی را سرقت کرد.

اظهارات شاکی در شرایطی بود که در روزهای گذشته چندین فقره سرقت کیف و گوشی به پلیس گزارش شده بود که شاکیان اعلام کرده بودند اموال‌شان از سوی یک زن و مرد موتورسوار سرقت شده است.

در این شرایط متهم تحت بازجویی‌های فنی قرار گرفت و اعتراف کرد که سرقت‌ها را با همدستی همسرش انجام می‌دهد. او گفت: با همسرم سوار موتورسیکلت می‌شدیم و در خیابان‌ها کیف و گوشی افراد را سرقت می‌کردیم و گوشی‌های‌شان را می‌فروختیم.

سردار علیرضا لطفی، رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام جزئیات این پرونده گفت: به‌دنبال اعترافات متهم، همسرش نیز دستگیر شد. آنها وقتی تحت بازجویی قرار گرفتند به 15فقره سرقت اعتراف کردند و تحقیقات برای کشف سایر جرائم احتمالی آنها ادامه دارد.