۰ نفر

حمله مار کبرا به مارگیر + فیلم

۱۸ بهمن ۱۴۰۰، ۶:۱۴
کد خبر: 607945
حمله مار کبرا به مارگیر + فیلم

گزش یک مار باعث مجروح و منتقل شدن یک مارگیر محلی به بیمارستان شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یک مارگیر معروف هندوستانی هنگام گرفتن یک مار کبرا دچار حادثه شد.

بنا به گزارش Indian Express، «واوا سورِش»، در حال گرفتن و شکار این مار کبرا بود که مورد حمله غافلگیرانه این خزنده قرار گرفت. در این حادثه این مارگیر هنگام انداختن مار به داخل گونی از ناحیه پای راست مورد حمله مار قرار گرفت. بنا به این گزارش این اتفاق در منطقه کوتایام واقع در ایالت کرالا هند رخ داد.

ویدئویی که توسط یکی از افراد محلی تهیه و منتشر شده، لحظه گزش این مارگیر توسط مار کبرا را به تصویر می‌کشد. در ابتدای این ویدئو در حالی که واوا مار کبرا را در یک دست و گونی را در دست دیگر دارد، تلاش می‌کند تا این خزنده را به داخل گونی منتقل کند. در همین لحظه ناگهان مار در هوا سر خود را به حرکت در آورده و پای راست این مارگیر را نیش می‌زند.

در این ویدئو مشاهده می‌شود مارگیر بلافاصله مار کبرا را روی زمین انداخته و به محل گزش مار در روی پای خود خیره می‌شود. در این لحظه افراد محلی و شاهدان عینی که با رهاشدن مار روی زمین دچار وحشت شده اند از محل حادثه فرار می‌کنند.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند این اتفاق در حالی رخ داد که این مارگیر دو یا سه بار تلاش کرد تا این مار را شکار کند، اما موفق به این کار نشد. اما سرانجام او در تاریخ ۳۱ ژانویه موفق به گرفتن مار شد که این اتفاق رخ داد.

بنا به این گزارش، واوا که یک مارگیر باتجربه به شمار می‌رود پس از درمان اولیه خود با حالی وخیم بلافاصله به بیمارستان منتقل شد. مسئولان محلی حال این مارگیر را کماکان وخیم اعلام کرده اند.