۰ نفر

جزییات تیراندازی در سراوان

۱۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۸:۰۸
کد خبر: 605717
جزییات تیراندازی در سراوان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در تشریح جزییات حمله مسلحانه فردی به ‌ستاد خبری "اداره اطلاعات و سپاه سراوان" گفت: جوانی ۲۶ ساله ‌پس از به قتل رساندن پدرش، در اقدامی جنون‌آمیز به مقر سپاه سراوان تیراندازی می‌کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، سردار احمد طاهری اظهار داشت: ساعت 10 صبح امروز در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 و اعلام قتل مسلحانه مردی میانسال داخل منزلش در یکی از محلات شهر سراوان سریعاً کار آگاهان پلیس آگاهی در صحنه حاضر شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در صحنه جسد مردی 58 ساله که بر اثر اصابت گلوله کلت کمری به سرش به قتل رسیده بوده روئیت و طی تحقیقات اولیه از خانواده مقتول مشخص شد پسر 26 ساله این مرد که چند وقتی از مشکلات اعصاب و روان رنج می‌برده با شلیک کلت کمری، پدرش را که داخل اتاق در حال استراحت بوده به قتل رسانده و سریعاً سوار بر موتورسیکلت خود شده و از منزل خارج شده است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاتل مسلح پس از قتل پدر و خروج از منزل روبه روی مقر سپاه پاسداران شهرستان سراوان در اقدامی جنون‌آمیز شروع به تیراندازی به درب دژبانی سپاه کرده و در همین حین به سمت یک دستگاه پژو پارس عبوری نیز شلیک می‌کند که متأسفانه راننده خودروی مذکور از ناحیه پهلو مجروح و به بیمارستان منتقل می‌شود.

سردار طاهری افزود: نگهبان مقر سپاه پاسداران سراوان با وجود چندین بار اخطار و تلاش برای تسلیم کردن قاتل مسلح در نهایت برای حفاظت از خود و دیگر مراجعان، در تیراندازی متقابل، او را به هلاکت می‌رساند همچنین فرد مجروح نیز به مرکز درمانی منتقل و تحت درمان است.