۰ نفر

انهدام یک باند سرقت خودرو در کرج

۲۹ دی ۱۴۰۰، ۱۶:۳۹
کد خبر: 601540
انهدام یک باند سرقت خودرو در کرج

با تلاش ماموران پلیس آگاهی استان البرز اعضای باند سارقان خودرو و سند نمره کار دستگیر و به ۱۳ فقره سرقت اعتراف کردند .

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ محمد نادربیگی رییس پلیس آگاهی استان البرز با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در مناطق مختلف کرج ، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت .

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی ماموران و مراجعه به آلبوم سارقان سابقه دار، یکی از متهمان که دارای سابقه سرقت بود شناسایی و دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی استان البرز منتقل شد .

رییس پلیس آگاهی استان البرز گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی های ماموران در ابتدا منکر هر گونه اطلاعی از سرقت خودروها شد، اما در نهایت در مواجهه با اسناد و شواهد موجود لب به اعتراف گشوده و به ۱۳ فقره سرقت خودرو با همدستی پنج نفر دیگر اعتراف کرد .

این مقام انتظامی تصریح کرد: بررسی های بعدی حاکی از آن بود که سارقان پس از سرقت، خودروها  را سند نمره کرده و به قیمت ناچیزی به دو مالخر اموال مسروقه به فروش می‌رسانند.

سرهنگ نادربیگی گفت: با انجام تحقیقات گسترده ماموران و اقدامات اطلاعاتی، دو نفر از مالخران اموال مسروقه شناسایی و در کرج دستگیر شدند و با راهنمایی آنها و تلاش شبانه روزی ماموران تا کنون ۱۰ دستگاه‌ از خودروها کشف و تحقیقات برای کشف سایر خودروها ادامه دارد.

رییس پلیس آگاهی البرز با بیان اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، اظهار کرد: ارزش خودروهای به سرقت رفته توسط این باند بیش از ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.