۰ نفر

مرگ یک نفر و مصدومیت ۳ فر در تصادف رانندگی در آران و بیدگل

۲۲ دی ۱۴۰۰، ۴:۱۵
کد خبر: 598787
مرگ یک نفر و مصدومیت ۳ فر در تصادف رانندگی در آران و بیدگل

سرپرست اورژانس ۱۱۵ آران و بیدگل گفت: حادثه رانندگی عصر سه‌شنبه در این شهرستان سبب جان باختن یک نفر و مصدومیت سه نفر شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، مصطفی قربانی  اظهار داشت: عصر امروز طی تماسی با ۱۱۵، حادثه‌ای در جاده پادگان شهید کبریایی محدوده پل شهید منصوری آران و بیدگل گزارش شد که ۲ دستگاه آمبولانس به سرعت عازم محل حادثه شد.

وی افزود: در این حادثه یک دستگاه خودروی پراید حامل اعضای یک خانواده به دلایل نامعلوم از حاشیه پل شهید منصوری به جاده زیر گذر سقوط کرده که در این حادثه یک زن میانسال در دم جان باخت و سه عضو دیگر این خانواده مصدوم شدند که پس از اقدام‌های اولیه از سوی کاردان‌های اورژانس، یک مصدوم به بیمارستان سیدالشهدا (ع) آران و بیدگل و ۲ مصدوم دیگر به علت شدت مصدومیت بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شدند. 

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آران و بیدگل نیز اظهار داشت: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی در ساعت ۱۵ یک مورد حادثه سقوط خودرو از پل گزارش شد.

منوچهر برزگر افزود: نیروهای عملیاتی آتش‌نشانی به سرعت با ۲ دستگاه خودرو سبک و سنگین از ایستگاه مرکزی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: به محض رسیدن نیروها در محل حادثه، این محل ایمن و عملیات امداد و نجات بر روی خودرو و حادثه دیدگان انجام شد.

به گفته وی، محل و خودرو حادثه دیده تحویل نیروهای انتظامی شد و مصدومان حادثه از سوی نیروهای امدادی ۱۱۵ اورژانس به مرکزهای درمانی انتقال داده شدند.

شهرستان آران و بیدگل با افزون بر ۱۰۳ هزار نفر جمعیت در فاصله نزدیک به ۶ کیلومتری کاشان و ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.