۰ نفر

راننده کامیون متخلف خودروی پلیس را له کرد

۸ دی ۱۴۰۰، ۷:۱۲
کد خبر: 594267
راننده کامیون متخلف خودروی پلیس را له کرد

اقدام بموقع مأموران پلیس راهور برای متوقف کردن کامیونی که با سرعت در خط ویژه بزرگراه بعثت تهران حرکت می‌کرد مانع بروز یک فاجعه انسانی شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایران، سردار محمد حسین حمیدی، رییس پلیس راهور تهران بزرگ در تشریح جزئیات این حادثه گفت: چند روزقبل تیم راهور هنگام حرکت در بزرگراه بعثت متوجه کامیونی شدند که با سرعت زیاد در خط ویژه بزرگراه بعثت حرکت می‌کرد. با توجه به حساسیت موضوع مأموران به راننده هشدار داده و چندین بار از طریق بلندگو از راننده می‌خواهند از خط ویژه خارج شده و کامیون را متوقف کند اما راننده با بی‌اعتنایی به ایست پلیس بر سرعت خود افزوده و به راه خود ادامه داد.

سردار حمیدی در ادامه گفت: با توجه به اینکه در مسیر حرکت اتوبوس‌های تندرو ایستگاه‌هایی با تعداد زیادی مسافر وجود دارد تیم راهور برای جلوگیری از برخورد کامیون با عابران پیاده، مسافران و به منظور متوقف کردن کامیون، خودروی پلیس را مقابل کامیون قرار دادند تا اقدام به سد کردن مسیر وی کنند اما راننده باز هم توقف نکرده و با شدت به خودروی پلیس برخورد کرد و در نهایت متوقف شد.

سردار محمد حسین حمیدی گفت: پس از این حادثه راننده کامیون از سوی پلیس دستگیر و خودروی فرد متخلف نیز به پارکینگ منتقل شده و پرونده در مرجع قضایی در حال بررسی است.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ به حادثه سال گذشته شهادت مأمور پلیس که برای برقرار کردن تردد ایمن برای شهروندان اتفاق افتاد اشاره کرد و گفت: سال گذشته مأمور کلانتری وقتی متوجه شد راننده سمند در حال تصادف با عابران در ایستگاه اتوبوس است با فدا کردن جان خود توانست خودرو را منحرف و از مجروح شدن عده زیادی جلوگیری کند. در این حادثه نیز مأمور پلیس راهور با سد کردن راه کامیون مانع نزدیک شدن وی به ایستگاه اتوبوس شد؛ این امر از وظایف ذاتی پلیس برای فدا کردن جان خود برای تأمین نظم و امنیت شهروندان است.

 وی در پایان از این اقدام تیم پلیس راهور تهران بزرگ قدردانی کرد و گفت: از رشادت این ۲ مأمور راهور به‌صورت ویژه تقدیر به عمل خواهد آمد.