۰ نفر

مرگ دختر ۱۶ ساله در آتش سوزی + عکس

۲۲ آذر ۱۴۰۰، ۰:۳۲
کد خبر: 589354
مرگ دختر ۱۶ ساله در آتش سوزی + عکس

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از مرگ دختر ۱۶ ساله و مصدومیت دو نفر دیگر بر اثر آتش‌سوزی منزل مسکونی خبر داد.

 به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، سید جلال ملکی در گفت‌وگو با اعلام خبر آتش‌سوزی مرگبار در یک ساختمان مسکونی در محله یاخچی‌آباد، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۱۳:۳۸ امروز (۲۱ آذر) یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در محله یاخچی‌آباد، کوچه حاتمی به سامانه 125 آتش‌نشانی تهران اعلام شد که به‌سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران افزود: محل حادثه یک ساختمان دو و نیم طبقه قدیمی بود که در طبقه همکف آن به وسعت حدود ۸۰ متر آتش‌سوزی روی داده بود.

ملکی با اشاره به شعله‌ور شدن کامل منزل مذکور بیان کرد: اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که افرادی در همان واحد در طبقه همکف گرفتار هستند که آتش‌نشانان علی‌رغم دود و شعله زیاد، عملیات را آغاز کرده و به داخل منزل نفوذ کردند.

وی متذکر شد: آتش‌نشانان همزمان با خاموش کردن آتش موفق شدند سه نفر را شامل آقای ۴۰ ساله، خانمی حدوداً ۷۲ ساله و دختر حدود ۱۶ ساله دسترسی پیدا کنند و هر سه نفر را از منزل خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند.

ملکی عنوان کرد: آقای ۴۰ ساله و خانم مسن دچار دودگرفتگی و مصدومیت شده و تحویل عوامل اورژانس شدند اما پس از معاینات لازم مشخص شد متأسفانه دختر نوجوان جان باخته است.

به گفته سخنگوی آتش‌نشانی تهران، در نهایت محل حادثه تحویل عوامل کارشناسی شد و آتش‌نشانان به ایستگاه‌های خود بازگشتند.

آتش1

آتش2

آتش3

آتش 4