۰ نفر

جزییات آتش سوزی یک پمپ بنزین در بابل

۲۹ آبان ۱۴۰۰، ۲۳:۱۴
کد خبر: 582666
جزییات آتش سوزی یک پمپ بنزین در بابل

یک دستگاه تانکر در حال تخلیه سوخت در پمپ بنزینی واقع در کیلومتر ۱۱ جاده جدید بابل به آمل دقایقی پیش دچارحریق شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرگزاری ها، به گفته شاهدان عینی تانکر سوخت در حال تخلیه بنزین به یکباره دچار حریق شد و پس از مدت کوتاهی ۲ انفجار مهیب رخ داد ؛ گفته شده است که راننده تانکر و یکی از متصدیان پمپ بنزین در اثر شدت آتش سوزی دچار سوختگی و مصدوم شدند. همچنین به دلیل شدت آتش سوزی ، شعله های آتش به دکه حاشیه پمپ بنزین نیز سرایت کرد وعلاوه بر از بین رفتن دکه صاحب آن نیز دچار سوختگی شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی بابل به خبرنگار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تائید این حادثه گفت: یک تانکر سوخت ۳۰ هزار لیتری بنزین در حین تخلیه سوخت در جایگاه سوخت در جاده بابل به آمل از توابع بخش لاله آباد دچار آتش سوزی شد.

سید مازیار حسینی بیان کرد: بعد از اطلاع از این حادثه هشت تیم عملیاتی با ۱۰ خودروی آتش نشان به همراه ۳۰ آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: همچنین یک تیم عملیاتی از امیرکلا و شهرستان آمل هم به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود : در حال حاضر آتش مهار شد اما خطر به صورت کامل برطرف نشده و آتش نشانان برای ایجاد ایمن سازی کامل در پمپ بنزین حضور دارند.

حسینی گفت: علت دقیق آتش سوزی در دست بررسی است اما خودروها در زمان تخلیه سوخت باید یک سری استانداردهای لازم را رعایت کنند که ترک نکردن محل تخلیه سوخت یکی از موارد مهم در زمان تخلیه سوخت می باشد.

همچنین مرکز فوریت های پزشکی اورژانس ۱۱۵ بابل هم پنج دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام کرد که تاکنون سه مصدوم به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل شدند.

 شمار مصدومان آتش سوزی پمپ بنزین بابل به ۵ نفر رسید

رییس مرکز اورژانس بابل شمار مصدومان حادثه آتش سوزی در پمپ بنزین بابل را پنج نفر ذکر کرد و گفت: حال دو تن مساعد نیست.

ابوالقاسم لعلی در گفت و گو با مهر درباره مصدومان حادثه آتش سوزی تانکر سوخت در پمپ بنزین ایمن آباد بابل اظهار داشت: شش آمبولانس از پایگاه‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی بااظهار اینکه این حادثه پنج مصدوم داشت، افزود: از بین مصدومان سه نفر با سوختگی ۹۰، ۸۰ و ۲۵ درصد بودند که به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل شدند که حال دو بیمار مساعد نیست.

وی ادامه داد: یک بیمار نیز به دلیل شوک عصبی ناشی از حادثه به بیمارستان شهید بهشتی و بیمار دیگر به دلیل پیچ خوردگی عضله پا به بیمارستان شهید یحیی نژاد منتقل شده است.

حادثه آتش سوزی پمپ بنزین شامگاه شنبه رخ داد.

آتش گرفتن پراید در حاشیه آتش‌سوزی جایگاه سوخت بابل

همچنین دقایقی پس از آتش‌سوزی پمپ بنزین لاله‌آباد موتور یک خودرو پراید آتش گرفت که حریق توسط عامل آتش‌نشانی مهار شد.

2