۰ نفر

سرقت در پوشش پرستار خانگی

۲۳ آبان ۱۴۰۰، ۸:۰۷
کد خبر: 580528
سرقت در پوشش پرستار خانگی

زن جوان که با همدستی همسرش مرتکب قتل شده و از زندان گریخته بود، در جریان سرقت از خانه‌ای دستگیر شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از جام‌جم، راز سرقت‌های زن سارق با شکایت زنی در پایگاه یک پلیس آگاهی پایتخت آغاز شد. 

این زن در جریان تحقیقات به ماموران گفت: اوایل مرداد به علت بیماری مادرم از یک شرکت خصوصی پرستار زن به نام هانیه استخدام کردم که به مدت ۴۵ روز به صورت شبانه‌روزی در منزل ما مشغول کار بود.  پس از مدتی پرستار درخواست چهار روز مرخصی کرد و خودم کارهای مادرم را انجام می‌دادم.  در این مدت که در خانه مادرم بودم متوجه نبود اموالی مانند عتیقه‌جات قدیمی، ساعت طلای مادرم، تلویزیون و ... به ارزش حدود ۳۰۰ میلیون تومان شدم. موضوع را به پرستار گفتم که او بعد از آن ناپدید  شد.

پس از این شکایت، ماموران تحقیقات خود را آغاز کرده و متوجه شدند‌، هانیه از شش سال قبل با هویت جعلی در یک شرکت پرستاری مشغول به کار بوده که با بررسی سوابقش مشخص شد نام واقعی او لیلا  است.  لیلا از سال ۸۲ به اتهام مشارکت در قتل دو نفر از دوستانش همراه همسر سابقش دستگیر و به ۲۸ سال حبس محکوم و روانه زندان شده و پس از تحمل ۱۲ سال حبس با قرار دادن وثیقه‌ای از زندان مرخصی گرفته و دیگر بازنگشته بود.  با اعدام همسرش به‌دلیل ارتکاب قتل‌ها‌، او با یکی از دوستان همسرش به نام کیوان ازدواج کرده بود که این مرد در شمال کشور کار می‌کرد.ماموران راهی محل کار کامران شده و لیلا را شناسایی و دستگیر کردند.  در بازرسی از منزل آنها‌، بخشی از اموال شاکی کشف شد. 

سرهنگ دالوند، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ در این‌باره گفت: با انتقال لیلا به پلیس آگاهی تهران، او به سرقت اعتراف کرد و مدعی شد برای جلب رضایت اولیای‌دم این وسایل را سرقت کرده تا با فروش آنها بتواند پولی تهیه کرده و رضایت اولیای‌دم را کسب کند.