۰ نفر

۱۷ مصدوم در اثر واژگونی اتوبوس قم

۲۱ آبان ۱۴۰۰، ۱۸:۳۴
کد خبر: 580079

۱۷ مصدوم در اثر واژگونی اتوبوس قم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از واژگونی اتوبوس محور قم _شاهین دژ در مائین بلاغ تکاب آذربایجان غربی خبر داد

به گزارش اقتصادآنلاین، امیر جعفرزاده در طی اعلام این حادثه اظهار کرد: در ساعت ۲:۳۷ دقیقه بامداد روز جمعه ۲۱ آبان طی اعلام واژگونی اتوبوس مسافربری در محور مائین بلاغ _ شاهیندژ به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات استان و با هماهنگی با پایگاه امدادو نجات جاده ای مائین بلاغ هلال‌احمر شهرستان تکاب عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با توجه به برودت هوا و کولاک در محور فوق تیم عملیاتی امدادی جهت تریاژ و انجام اقدامات اولیه ناچارا کلیه سرنشینان را با همکاری عوامل اورژانس به محل پایگاه انتقال داده و در پایگاه با توجه به تریاژ بندی مصدومین به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی در تشریح عملیات امداد رسانی به این مصدومین افزود: کل حادثه دیده در واژگونی اتوبوس ۱۷ نفر بوده که ۴ نفر دچار مصدومیت شده و ۲ نفر از این مصدومین توسط عوامل مرکز فوریت های پزشکی و ۲ نفر نیر توسط تیم امداد و نجات جمعیت هلال شهرستان شاهین دژ به مراکز درمانی انتقال داده و همچنین ۱۲ نفر از حادثه دیدگان نیز در پایگاه امداد و نجات جاده ای مائین بلاغ اسکان داده شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی در مورد فرد فوت شده نیز گفت: تنها فوتی حادثه در اثر واژگونی در زیر اتوبوس گرفتار شده بود توسط عوامل امدادی امکان رها سازی نبوده که‌ باکمک اداره راهداری ( با استفاده از لودر) جسد از زیر اتوبوس رها سازی شد.