۰ نفر

ملکی خبر داد؛

آتش سوزی گسترده در یک کارگاه در پردیس

۱۷ آبان ۱۴۰۰، ۲۰:۱۶
کد خبر: 578983
آتش سوزی گسترده در یک کارگاه در پردیس

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران جزییات حادثه آتش سوزی در یک کارگاه تولیدی در شهر پردیس را تشریح کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت ۱۱:۱۹ امروز درپی تماس همکارانمان در آتش نشانی پردیس، یک مورد حادثه آتش سوزی گسترده در یک کارگاه تولیدی واقع در جاده دماوند، بعد از جاجرود، جاده سیاهسنگ اطلاع داده شد و دو ایستگاه به همراه تانکر اب به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: نیرو‌ها در محل مشاهده کردند که عوامل آتش نشانی پردیس در محل حضور داشتند و نیرو‌های دیگری از آتش نشانی‌های رودهن و دماوند هم در محل بودند. در این کارگاه صنعتی مسقف که حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ متر بود یک زیر زمین هم به همین وسعت داشت. این کارگاه تولید فوم و اسفنج می‌کرد و در زیر زمین هم رنگ مبلمان انجام می‌شد.

ملکی گفت: دود غلیظی ناشی از اشتعال فوم‌ها که مسموم کننده است ایجاد شده بود. بخشی از آتش به زیرزمین هم سرایت کرده بود که آتش نشانان با تجهیزات به آن محل ورود کردند و از سرایت بیشتر جلوگیری شد.

وی افزود: مورد مصدوم یا تلفات جانی وجود نداشت، ولی خسارت‌های مالی زیادی به وجود آمد. عملیات آتش نشانان تهران در ساعت ۱۳:۴۳ پایان یافت و محل تحویل عوامل آتش نشانی پردیس برای لکه گیری شد. این کارگاه‌ها که از مواد اشتعال زا استفاده می‌کنند باید موارد ایمنی را کاملا رعایت کنند.