۰ نفر

تصادف پژو ۴۰۵ با میهمانان عروسی، جان ۳ نفر را گرفت؛

مرگ دردناک داماد در جشن عروسی

۱۵ آبان ۱۴۰۰، ۸:۴۴
کد خبر: 578038
مرگ دردناک داماد در جشن عروسی

وقتی میهمانان جشن عروسی وسط بلوار خلیج‌فارس در بندرعباس در حال جشن و پایکوبی بودند، خودروی پژویی که با سرعتی سرسام‌آور در حال عبور از بلوار بود وارد کاروان عروسی شد و حادثه‌ای هولناک را رقم زد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری، این حادثه حدود ساعت3:15 بامداد جمعه در شهر بندرعباس رخ داد. ماجرا از این قرار بود که آن شب، شرکت‌کنندگان در جشن عروسی پس از پایان جشن سوار بر خودروهایشان راهی خیابان شدند تا مراسم عروس‌کشان را برگزار کنند. خودروی عروس به همراه خودروهای میهمانان شروع به حرکت کردند اما وقتی وارد بلوار خلیج‌فارس شدند، توقف کردند و همگی از ماشین‌ها پیاده شدند و وسط بلوار شروع به جشن و پایکوبی کردند. در همین هنگام ناگهان یک خودروی پژو405 که با سرعتی سرسام‌آور از بلوار عبور می‌کرد به شرکت‌کنندگان در مراسم عروسی نزدیک شد و راننده زمانی که متوجه جمعیت شد، هرچه تلاش کرد نتوانست خودرو را متوقف کند. 
خودروی پژو405 با سرعتی زیاد به افرادی که در حال جشن و پایکوبی بودند و خودروهای آنها برخورد کرد و حادثه‌ای هولناک رقم خورد.  حسن امینی‌زاده، معاون عملیات آتش‌نشانی بندرعباس گفت: حدود ساعت3:17 بامداد جمعه بود که خبر این حادثه به آتش‌نشانی گزارش شد. بلافاصله چند تیم عملیاتی از ایستگاه‌های 3 و 9 آتش‌نشانی بندرعباس به محل حادثه اعزام شدند اما پیش از رسیدن آتش‌نشانان، افرادی که در محل حضور داشتند با کمک اورژانس، مجروحان را به بیمارستان منتقل کرده‌ بودند. 
وی ادامه داد: در این حادثه سرعت پژو405 آنقدر زیاد بود که راننده موفق به کنترل ماشین خود نشده و بعد از ورود به داخل جمعیت، با 4خودرویی که در آنجا توقف کرده بود نیز برخورد کرده و در نهایت متوقف شده بود. 6‌نفر در این تصادف مجروح شدند که سرنشینان خودروی پژو405  نیز جزو آنها بودند و به بیمارستان انتقال یافتند. همچنین  یک دختربچه 6ساله جانش را در محل حادثه از دست داد و داماد و یکی دیگر از مجروحان نیز پس از انتقال به بیمارستان جان باختند. 
در همین حال رییس پلیس راهور بندرعباس نیز گفت: شرکت‌کنندگان عروسی وسط بلوار از خودروهایشان پیاده شده و مشغول شادمانی و پایکوبی بودند  که خودروی پژو۴۰۵ با سرعت زیاد وارد جمعیت شد و این حادثه رقم خورد. به گفته وی داماد و مردی دیگر و دختربچه‌ای 6ساله در این حادثه جانشان را از دست دادند و 6مجروح حادثه که مردی ۵۱ساله، دو خانم ۶۷ساله و ۳۰ساله، دو پسربچه ۱۳ و ۱۰ساله و یک دختربچه ۱۰ساله بودند به بیمارستان انتقال یافتد. 
به گفته سرهنگ تقی حیدری، کارشناسان راهور راننده پژو۴۰۵ را ۵۰درصد مقصر اعلام کرده‌اند.