۰ نفر

شوک خانواده داغدار پس از باز کردن درب تابوت! + عکس

۱۲ آبان ۱۴۰۰، ۱۶:۲۴
کد خبر: 577423
شوک خانواده داغدار پس از باز کردن درب تابوت! + عکس

خانواده داغدار که قصد آخرین وداع با فرزند درگذشته خود را داشتند با باز کردن درب تابوت با صحنه ای عجیب روبه رو شدند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، یک خانواده داغدار برزیلی که قصد انجام آخرین وداع با فرزند خردسال خود را داشتند هرگز تصور نمی‌کردند که با بازکردن درب تابوت وی با صحنه‌ای عجیب روبه رو شوند. والدین داغدار پس از بازکردن درب تابوت دختربچه خود به جای دیدن جسد، یک کیف حاوی لباس را در داخل تابوت پیدا کردند. آنها قصد داشتند تا برای آخرین بار جسد دختر خود را به خواهر متوفی نشان دهند که متوجه این اشتباه شدند.

این کیف که حاوی لباس‌های کثیف متعلق به یک متوفی دیگر بود در داخل تابوت «امانوئل کاستا»، دختربچه نوزاد متوفی این خانواده قرار داده شده بود. این اتفاق عجیب در شهر «توروو» واقع در ایالت سانتا کاتارینا برزیل رخ داد.

امانوئل کاستا روزا پس از تولد نارس در همان صبح روز ۲۵ اکتبر درگذشته بود. پس از وقوع این حادثه و پیدا شدن لباس‌های کثیف متعلق به یک متوفی دیگر در داخل تابوت این نوزاد، خانه مسئول مراسم تشییع به بی کفایتی فاحش متهم شد. پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد که این لباس‌ها متعلق به متوفی دیگری بوده که جسد وی هنوز در داخل سردخانه بود.

15041301_901

این در حالی بود که جسد متعلق به این کودک نیز بر اثر اشتباه کارکنان سردخانه هنوز در این مکان نگهداری می‌شد. وزن نوزاد متوفی ۸۶۰ گرم بود (۱.۹ پوند) بود که با وزن کیف حاوی لباس فاصله داشت.

گفتنی است؛ به دلیل وقوع این اشتباه فاحش مراسم خاکسپاری این دختر یک روز به تعویق افتاد. مسئولان خانه تشییع وقوع این حادثه را ناشی از خطای انسانی اعلام کرده اند.