۰ نفر

سهل انگاری مادربزرگ فاجعه آفرید

۱۱ آبان ۱۴۰۰، ۲۱:۴۵
کد خبر: 577158
سهل انگاری مادربزرگ فاجعه آفرید

سهل انگاری مادربزرگ در نگهداری از دو نوه خردسالش باعث مرگ این دو کودک در استخر شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  باشگاه خبرنگاران،  جسد دو کودک خردسالی که گزارش مفقود شدن آنها به پلیس محلی فلوریدا اعلام شده بود در استخر حیاط پشتی خانه همسایه پیدا شد. مادربزرگ این دو کودک پس از مفقودشدن نوه هایش مفقودی آنها را به پلیس گزارش کرده بود. این اتفاق روز چهارشنبه و در بلاگلید رخ داد. پلیس پالم کانتی پس از حضور در محل حادثه جسد این دو برادر ۲ و ۳ ساله را در استخر یکی از همسایگان پیدا کرد.

این دو کودک اندکی پس از ساعت ۱:۱۵ دقیقه بعدازظهر در این استخر واقع در بلوک ۶۰۰ خیابان نورایست سکند غرق شده بودند. مراقبت از این دو کودک به مادربزرگ آنها سپرده شده بود که ظاهرا پس از آنکه او سرگرم نظافت خانه شد، کودکان از خانه خارج شدند. این زن به کارگاهان پلیس گفت که آخرین بار نوه هایش در حیاط خانه مشغول بازی بودند که ناگهان متوجه عدم حضور آنها در محوطه حیاط شد. او پس از حدود ۳۰ دقیقه جستجوی بی نتیجه سرانجام با پلیس تماس گرفت و درخواست کمک کرد.

پس از حضور پلیس در محل و پیدا شدن قربانیان، جسد هر دو آنها از استخر خارج شد. عملیات CPR روی دو کودک انجام شد، اما بی نتیجه ماند. پس از انتقال دو کودک به مرکز درمانی لیک ساید مرگ قطعی هر دو کودک مورد تایید قرار گرفت. پلیس هنوز هویت قربانیان را اعلام نکرده است. همچنین هنوز هیچ فرد یا افرادی توسط پلیس بازداشت نشده اند.