۰ نفر

ریزش مجدد دیوار پیش دبستانی علی آباد کتول

۸ آبان ۱۴۰۰، ۱۶:۵۳
کد خبر: 576071
ریزش مجدد دیوار پیش دبستانی علی آباد کتول

فرماندار علی آباد کتول گفت: دیوار پیش دبستانی که ریزش کرده بود بار دیگر فرو ریخت و به دلیل تخلیه مدرسه این بار کسی آسیب ندید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، مجتبی جمالی  اظهار کرد: صبح امروز در حادثه ریزش دیوار پیش دبستانی در شهرستان علی آباد ۱۳ نفر از دانش آموزان و پنج نفر از پرسنل مدرسه آسیب دیدند.

وی با بیان این مطلب که این حادثه هیچ فوتی نداشته است افزود: همه آسیب دیدگان به مراکز درمانی منتقل شدند و صدمات وارده به اشخاص سطحی بوده است.

جمالی تصریح کرد: مالک ساختمان بدون اخذ مجوزهای لازم اقدام به گود برداری و ساخت و ساز کرده است و تحقیقات تکمیلی برای مقصران احتمالی دیگر این حادثه با جدیت از سوی مراجع قانونی و دادستان در حال پیگیری است و نتیجه نهایی اعلام می‌شود.

فرماندار علی آباد ادامه داد: نیروهای امدادی، هلال احمر و مسئولین موقع در محل حاضر شدند و حادثه به طور کامل مهار و ساختمان مدرسه و زمین مربوطه کاملاً محصور شده است.

جمالی در پایان گفت: پس از اینکه مدرسه به طور کامل تخلیه شد دیوار مدرسه باردیگر ریزش کرد که به دلیل خالی شدن مدرسه آسیبی به کسی وارد نشد.

پیش دبستانی مربوطه در کمربندی قدیم شهرستان علی آباد واقع شده است و در زمان حادثه تعداد ۳۰ نفر از دانش آموزان در مدرسه حضور داشتند.