۰ نفر

کلاهبرداری میلیاردی با وعده بخت‌گشایی

۳ مهر ۱۴۰۰، ۷:۰۰
کد خبر: 565405
کلاهبرداری میلیاردی با وعده بخت‌گشایی

رمال و دعانویسی که با وعده بخت‌گشایی اقدام به کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی از دو زن جوان کرده بود، دستگیر شد و این در حالی است که احتمال دارد او افراد بیشتری را فریب داده باشد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، چندی پش دو زن جوان با مراجعه به پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کردند که از‌سوی زنی به نام ساناز مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند و این زن که خود را دارای قدرت ماورایی و توان بخت‌گشایی معرفی کرده بود، دو میلیارد تومان از آنان اخذ کرده است.

دو شاکی که از سال ۱۳۹۷ با این زن آشنا شده بودند، به مأموران گفتند که در مدت حدود دو‌سال‌و‌نیم هر بار به بهانه‌های مختلف مبالغی را برای باز‌شدن بختشان به این زن دعانویس پرداخت کرده‌اند و به‌تازگی نیز پس از آنکه با او به اختلاف برخورده و نتیجه کارهای او را ندیده‌اند، تصمیم به شکایت گرفته‌اند.

با کسب این اطلاعات گروهی از مأموران پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و متوجه شدند این زن، محل زندگی خود را تغییر داده است. با‌وجود‌این تحقیقات ادامه پیدا کرد و سرانجام مأموران با شناسایی هویت واقعی این فرد، او را در مخفیگاه جدیدش در محله نیاوران دستگیر و به آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ کارآگاه سعید دالوند، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ، گفت: برای این زن پرونده‌ای تشکیل شده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم به دادسرا منتقل شده است، اما با دستور قضائی تحقیقات برای شناسایی دیگر قربانیان و مال‌باختگان احتمالی این زن همچنان ادامه دارد.