۰ نفر

زنی مُرد و پس از ۴۵دقیقه زنده شد + عکس

۱ مهر ۱۴۰۰، ۱۹:۳۷
کد خبر: 565136
زنی مُرد و پس از ۴۵دقیقه زنده شد + عکس

زنی که پزشکان بیمارستان مرگش را تایید کرده بودند ۴۵ دقیقه پس از مردن دوباره زنده شد.

 به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از رکنا، یک زن آمریکایی که مرگش در بیمارستان به تایید پزشکان رسیده بود در اتفاقی باورنکردنی دوباره زنده شد. «کتی پَتِن» که مرگش از نظر پزشکی محرز شده بود ۴۵ دقیقه بعد زنده شد. این اتفاق در بیمارستانی رخ داد که دختر این زن نیز در همین بیمارستان در میان یک زایمان چندین ساعته طولانی به سر می‌برد.

به این ترتیب به خانم کتی که اهل مریلند ایالات متحده آمریکا است شانس دوم برای زندگی داده شد. کتی در زمین گلف بود که تماسی را از طرف دخترش «فیفِر» مبنی بر انتقال به بیمارستان برای انجام زایمان دریافت کرد. او پس از رسیدن به مرکز پزشکی بالتیمور دچار حمله قلبی شد. کتی بلافاصله به اورژانس منتقل شد و پزشکان با انجام CPR تلاش کردند تا او را به زندگی بازگردانند.

زنده شدن زن آمریکایی

با وجود تلاش پزشکان نبض او به سرعت از دست رفت. مادربزرگ که فشار خون و اکسیژن کافی را نداشت، از نظر بالینی مرده اعلام شد. در همین هنگام عمل سزارین اورژانسی روی دختر کتی انجام شد و در اتفاقی معجزه آسا پزشکان در بخش دیگر بیمارستان موفق شدند تا کتی را به زندگی برگردانند.

کتی در گفتگو با یکی از رسانه‌های محلی گفت: "این شانس دوم برای زندگی به من بود. من می‌خواهم به هر نحوی شده از همه لحاظ فرد بهتری در زندگی ام باشم و برای هر دقیقه‌ای که دوباره به من ارزانی شده سپاسگزار هستم."