۰ نفر

رمالی که میلیاردی دعا می نوشت دستگیر شد

۱ مهر ۱۴۰۰، ۱۶:۴۱
کد خبر: 565093
رمالی که میلیاردی دعا می نوشت دستگیر شد

رمال و دعانویسی که با وعده بخت‌گشایی اقدام به کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی از دو زن جوان کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، چندی پش دو زن جوان با مراجعه به پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کردند که از سوی زنی به نام ساناز مورد کلاهبرداری قرارگرفته اند و این زن که خود را دارای قدرت ماورایی و توان بخت گشایی معرفی کرده بود، دو میلیارد تومان از آنان اخذ کرده است.

دو شاکی که از سال ۱۳۹۷ با این زن آشنا شده بودند، به ماموران گفتند که طی حدود دو سال و نیم هر بار به بهانه‌های مختلف مبالغی را بر باز شدن بختشان به این زن دعانویس پرداخت کرده‌اند و اخیرا نیز پس از آنکه با او به اختلاف برخورده و نتیجه کارهای او را ندیده‌اند، تصمیم به شکایت گرفته‌اند.

با کسب این اطلاعات گروهی از ماموران پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده و متوجه شدند که این زن، محل زندگی خود را تغییر داده است. با این وجود تحقیقات ادامه پیدا کرد  وسرانجام ماموران با شناسایی هویت واقعی این فرد، او را در مخفیگاه جدیدش در محله نیاوران دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با تایید این خبر به ایسنا اعلام کرد که برای این زن پرونده‌ای تشکیل شده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم به دادسرا منتقل شده است. اما با دستور قضایی تحقیقات برای شناسایی دیگر قربانیان و مالباختگان احتمالی این زن همچنان ادامه دارد.