۰ نفر

جنایت در اتاقک سرایداری

۳۰ شهریور ۱۴۰۰، ۵:۳۸
کد خبر: 564201
جنایت در اتاقک سرایداری

زوج سرایدار که در یک دامداری کار می‌کردند پس از قتل مردی جوان در اتاقک سرایداری فرار کردند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، ساعت 10:30 دقیقه دوشنبه 29 شهریور مرد میانسالی هراسان با پلیس تماس گرفت و از کشف جسدی در اتاقک سرایداری خبر داد.

به‌دنبال اعلام این خبر تیم جنایی راهی محل که یک دامداری در حال ساخت در خاور شهر بود، شدند. با حضور تیم جنایی در محل آنها داخل اتاقک سرایداری با جسد مردی حدوداً 22 ساله درحالی که روی تشک افتاده بود مواجه شدند.

مقتول با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود و در بررسی‌ها مشخص شد زمانی که او خواب بوده، توسط عامل یا عاملان جنایت به قتل رسیده است.

صاحب دامداری که موضوع کشف جسد را به پلیس خبر داده بود در تحقیقات گفت: مدتی است که تصمیم گرفتم در این محل دامداری احداث کنم و از یک ماه قبل زن و شوهری افغانستانی برای سرایداری و نگهبانی از دامداری به اینجا آمدند.

او ادامه داد: شب گذشته حوالی ساعت 10 بود که از دامداری خارج شدم و مقابل در با زوج سرایدار و مرد جوانی روبه‌رو شدم. مرد سرایدار میهمانشان را  دایی خود معرفی کرد و من هم بعد از سلام و احوالپرسی کوتاهی از آنها جدا شده و به خانه رفتم. این اولین و آخرین باری بود که مرد جوان را زنده دیدم.

مرد میانسال ادامه داد: صبح که به دامداری‌ام برگشتم از زوج سرایدار خبری نبود. هر چه آنها را صدا کردم کسی جواب نداد و وقتی به اتاقک سرایداری رفتم با جسد مرد جوانی مواجه شدم که شب قبل سرایدارم او را دایی خود معرفی کرده بود.

صاحب دامداری گفت: ترسیده بودم و با سرایدارم تماس گرفتم. او تلفنی به من گفت که دایی‌اش به همسر او نظر داشته و به همین دلیل مرد جوان را به قتل رسانده‌اند.

به‌دنبال اظهارات صاحب دامداری؛ تحقیقات برای دستگیری زوج افغانستانی و شناسایی هویت مقتول از سوی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت ادامه دارد.