۰ نفر

پشت پرده پاستاهای اعتیادآور فاش شد

۲۸ شهریور ۱۴۰۰، ۷:۴۹
کد خبر: 563521
پشت پرده پاستاهای اعتیادآور فاش شد

صاحب یک رستوران به خاطر استفاده از تریاک دستگیر شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از رکنا، راز خوشمزه بودن پاستاهای یک رستوران در چین با دستگیری صاحب رستوران فاش شد . متهم از تریاک برای طبخ پاستاهایش استفاده کرده است.

 پلیس بعد از دریافت گزارشاتی مبنی بر اعتیادآور بودن یک پاستا در رستورانی در چین وارد ماجرا شده و با بررسی دوربین های مداربسته راز خوشمزگی را فاش کرد.

استفاده از تریاک برای پخت پاستاهای چینی

به گفته سخنگوی پلیس ، بر اساس اعترافات صاحب رستوران او به تازگی از  تریاک  برای طبخ پاستا‌های رستورانش استفاده کرده و زمانی که ماموران پلیس فیلم‌های رستوران را بازبینی کردند متوجه شدند متهم پودری مشکوک بر روی پاستا‌ها ریخته و تحویل مشتریانش داده است .

نتایج بررسی نمونه‌هایی از ظروفی که مواد پاستا روی آن باقی مانده بود نشان می‌داد این مواد حاوی مقادیر بالایی پاپاورین و سایر ترکیبات غیرمجازی بودند که از ترکیبات تریاک هستند.

دستگیری صاحب یک رستوران به جرم استفاده از تریاک

پلیس چین نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد ترکیب پودر تریاک با سس فلفل چیلی باعث شده تا پاستا‌های این رستوران اعتیادآور و برای بدن به شدت مخرب و خطرناک شود.

گفتنی است که متهم پس از دستگیری هدف خود را از این کار جبران کردن خسارت ناشی از شیوع  کرونا  و از دست دادن بیشتر مشتری‌های خود عنوان کرد.