۰ نفر

سرقت از زنان جویای کار

۲۸ شهریور ۱۴۰۰، ۶:۱۰
کد خبر: 563509
سرقت از زنان جویای کار

مرد شیاد به بهانه استخدام نظافتچی برای یک شرکت خدماتی از زنان جویای کار سرقت می‌کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، بیست‌وپنجم شهریور پارسال زن جوانی به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران مراجعه و اظهار کرد، از طریق آگهی‌های اینترنتی با فردی که مدعی استخدام کارگر برای نظافت منزل بود، آشنا شدم و در نهایت قرار شد در خیابان جردن همدیگر را ملاقات کنیم و کارفرما من را به محل کارم ببرد اما وقتی در خیابان جردن سوار بر خودرو پژو 206 کارفرما شدم بعد‌ از طی مسافتی این فرد اظهار کرد، خودرواش خراب شده و من را از خودرو‌اش پیاده کرد و در یک لحظه بسرعت از محل گریخت و کیفم را که حاوی مقادیری طلا، موبایل و وجه نقد بود، سرقت کرد.

سرهنگ کارآگاه «قاسم دستخال»، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در تشریح این خبر گفت: با شکایت این زن در حین تحقیقات کارآگاهان با پرونده‌های مشابه دیگری رو‌به‌رو شدند که مالباخته‌ها به همین شیوه مورد سرقت قرار گرفته بودند و کارآگاهان موفق شدند متهم را که از مجرمان سابقه دار بود شناسایی و وی را در مخفیگاهش که محدوده خیابان شریعتی بود دستگیر کنند.

در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی 6 مال باخته دیگر نیز شناسایی و مال باختگان متهم را سارق اموالشان معرفی کردند. بدین ترتیب متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.