۰ نفر

انفجار مرگبار سیلندر گاز

۱۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱:۵۸
کد خبر: 560280
انفجار مرگبار سیلندر گاز

رییس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان از وقوع انفجار مرگبار سیلندر گاز مایع در یک منزل در شادگان خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سید نادر نقیبی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ساعت ۱۹:۳۴ شب گذشته (۱۶ شهریورماه) از طریق تماس شهروندی با سامانه ۱۱۵، خبر انفجار یک منزل مسکونی واقع در شهرک منتظری شهرستان شادگان گزارش شد که سریعا چهار دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ از نزدیک‌ترین محل به حادثه، اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه در پی انفجار سیلندر گاز چهار نفر دچار سوختگی و شکستگی در نواحی دست و پا شده بودند که اقدامات درمانی لازم در محل حادثه توسط تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی به مصدومان ارائه شد و سپس برای ادامه درمان  به بیمارستان‌های شهید معرفی شادگان، آیت‌الله طالقانی اهواز و گلستان اهواز منتقل شدند که حال یک نفر از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

وی ادامه داد: متاسفانه در این حادثه یک پسربچه سه ساله بدون علائم حیاتی از زیر آوار رهاسازی و تحویل عوامل انتظامی داده شد.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آبادان گفت: علت انفجار و حادثه طبق اظهار نظر شاهدان عینی در محل حادثه، نشتی گاز مایع بوده است. نشتی از سیلندر گاز مایع و بلافاصله انفجار، موجب ریزش آوار شد.