۰ نفر

جزییات وقوع آتش سوزی در پاساژی واقع در خیابان جمهوری +عکس

۱۱ شهریور ۱۴۰۰، ۹:۵۷
کد خبر: 558625
جزییات وقوع آتش سوزی در پاساژی واقع در خیابان جمهوری +عکس

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از اطفاء حریق ساختمانی در خیابان جمهوری تهران خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ، اظهار کرد: ساعت ۰۱:۴۶ بامداد امروز آتش سوزی در ساختمان کارگاه تولید واقع در خیابان جمهوری به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و با توجه به گستردگی دامنه آتش به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: ظرف ۴ دقیقه ماموران آتش نشانی به محل رسیدند که در مشاهدات اولیه مشخص شد این مکان محلی برای انبار کیف و کفش است، اقلامی اعم از چسب و مواد اولیه تولید کیف و کفش و همچنین مقدار قابل توجهی از تینر قابل اشتعال در آن وجود دارد.

7

ملکی تصریح کرد: محل آتش سوزی در طبقه چهارم این ساختمان بود که دسترسی بسیار سختی نیز به آن وجود داشت که به مساحت ۳۰۰ متر مربع در حال حریق بود.

8

وی با بیان محبوس بودن دو نفر از اهالی ساختمان در قسمت پشت بام ساختمان، گفت: این افراد وضعیت بسیار نا ایمنی را داشتند که امکان رسیدن شعله‌های آتش به آن‌ها بسیار بالا بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه داد: در ابتدای آغاز عملیات ۲ فرد محبوس شده از طریق نردبان به خارج از ساختمان هدایت شدند و در ادامه با حضور آتش نشان‌ها در کانون وقوع آتش سوزی، عملیات مهار حریق آغاز شد.

9

وی افزود: با انجام عملیات آتش در اختیار آتش نشان‌ها قرار گرفت و از سرایت حریق به ساختمان‌های اطراف محل حادثه و طبقات دیگر این ساختمان جلوگیری شد.

ملکی بیان کرد: ساعت ۰۴:۴۵ دقیقه بامداد این حریق اطفاء کامل شد و پس از ایمن سازی، محل حادثه تحویل نیرو‌های انتظامی و شهرداری داده شد.

6