۰ نفر

جنایت به خاطر فحاشی

۱ شهریور ۱۴۰۰، ۶:۳۱
کد خبر: 555579
جنایت به خاطر فحاشی

پسر جوانی که منکر قتل دوستش بود، پس از 15 روز لب به اعتراف گشود و انگیزه قتل را فحاشی مقتول عنوان کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، رسیدگی به این پرونده از ساعت 9 شب جمعه 15 تیر به‌دنبال گزارش مأموران کلانتری 116 مولوی به بازپرس مصطفی واحدی آغاز شد.بدنبال اعلام این خبر، تیم جنایی راهی محل حادثه شده و با جسد پسر 21 ساله‌ای به‌نام میلاد، مقابل فروشگاه زنجیره‌ای در خیابان قیام مواجه شدند.

قاتل میلاد پس از درگیری، از محل متواری شده بود اما چند کوچه پایین‌تر با لباس‌های خونین دستگیر شد.با شروع تحقیقات یکی از دوستان میلاد که در زمان قتل همراه او بود گفت: میلاد میهمان خانه من بود که دوستش بهرام با او تماس گرفت. قرار بود مقداری وسایل که متعلق به دوست مشترکشان بود را به میلاد بدهد او هم موافقت کرد و باهم به محل قرار آمدیم. من برای خرید ساندویچ از آنها فاصله گرفتم که ناگهان بهرام دست به چاقو شد و این جنایت رارقم زد.

در ادامه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت به بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه پرداخته و تصویر این درگیری خونین را به‌دست آوردند. فیلم‌ها نشان می‌داد که بهرام با چاقو به مقتول حمله کرده و پس از جنایت از محل متواری شده است.متهم در بازجویی‌ها منکر قتل شد و به دستور بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی پایتخت، متهم در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شد. با گذشت 15 روز از جنایت، در نهایت متهم به قتلی که مرتکب شده بود اعتراف کرد.

انگیزه  عجیب

متهم انگیزه این جنایت را فحاشی از سوی مقتول عنوان کرد و در تحقیقات گفت: من سال‌ها در آلمان زندگی کردم و 6 ماه قبل به خاطر جرمی که در آنجا مرتکب شده بودم از کشور آلمان اخراج شده و به ایران آمدم. میلاد و رضا از هم محلی ها و دوستانم بودند. رضا از مدتی قبل مقداری وسایل دست من امانت گذاشته بود و من می‌خواستم که این وسایل را به او برگردانم. روز حادثه هر چه با تلفن همراه رضا تماس گرفتم خاموش بود. ناگهان یادم افتاد که چند روز قبل رضا از شماره دیگری با من تماس گرفته بود. با این تصور که شماره خط دوم رضا باشد به آن زنگ زدم. اما شخصی که تلفن را پاسخ داد میلاد بود. چون می‌دانستم رضا و میلاد دوست هستند از میلاد خواستم به محل قرار بیاید و وسایل رضا را با خودش ببرد و هر وقت رضا را دید، وسایل رابه او بدهد.

اما زمانی که میلاد به محل قرار آمد، چون من فراموش کرده بودم که وسایل رضا را با خودم ببرم میلاد عصبانی شد و شروع به فحاشی کرد. من که انتظار نداشتم او به من فحش دهد، در یک لحظه چاقویی که به همراه داشتم را بیرون آورده و به او ضربه زدم. با اعتراف متهم جوان در رابطه با قتل دوستش، تحقیقات در این رابطه به دستور بازپرس جنایی ادامه دارد.