۰ نفر

پسر جوان منکر قتل دوستش شد

۱۷ مرداد ۱۴۰۰، ۶:۲۷
کد خبر: 551754
پسر جوان منکر قتل دوستش شد

متهم جنایت شبانه در تهران در حالی منکر قتل است که دوربین‌های مداربسته، اظهارات شاهدان و خون روی لباس مرد جوان حکایت از قتل به دست او دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، ساعت 9 شب جمعه 15 تیر مأموران کلانتری 116 مولوی در تماس با بازپرس مصطفی واحدی از جنایتی شبانه خبر دادند. پسر 21 ساله‌ای با ضربه چاقو به گردنش مقابل فروشگاه زنجیره‌ای در خیابان قیام به قتل رسیده بود.با اعلام این خبر بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور پایتخت و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل حادثه شدند. هنوز 10 دقیقه‌ای از اعلام خبر نگذشته بود که مأموران کلانتری اعلام کردند متهم فراری چند کوچه پایین‌تر از محل حادثه، با لباس‌هایی خونین دستگیر شده است.

قرار ملاقات

به دستور بازپرس جنایی، جسد پسر 21 ساله به پزشکی قانونی منتقل شد. دوست مقتول که در محل حادثه حضور داشت به مأموران گفت: میلاد با بهرام، متهم دستگیر شده، دوست بود. میلاد برای ناهار به خانه ما آمده بود و حتی با هم بازی رایانه‌ای کردیم. در حال صحبت بودیم که بهرام به میلاد زنگ زد و با او قرار گذاشت. ظاهراً قرار بود بهرام یک امانتی به میلاد بدهد.او ادامه داد: سوار بر موتورسیکلت با میلاد راهی محل قرار که در خیابان قیام بود، شدیم. بهرام آمد و مشغول صحبت با میلاد شد  من که گرسنه بودم برای خرید ساندویچ رفتم. باور کنید یک دقیقه نشد، اصلاً فاصله‌ای نبود که یک دفعه صدای داد و فریاد شنیدم. برگشتم و میلاد را دیدم که دستش روی گردنش است و بهرام چاقو را روی زمین پرت کرد و پا به فرار گذاشت. شروع به داد و فریاد کردم و همزمان با پلیس تماس گرفتم و شاهدان و اهالی محل نیز 10 دقیقه بعد بهرام را دستگیر کردند.

تصویر جنایت

در ادامه تحقیقات، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت به بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل قتل پرداختند. فیلم ضبط شده نشان می‌داد که مقتول و قاتل در حال صحبت کردن با هم هستند و هیچ درگیری هم بین آنها نبوده که ناگهان قاتل چاقویی بیرون آورده و ضربه‌ای به گردن میلاد می‌زند و متواری می‌شود.

انکار قتل

در ادامه تحقیقات، قاتل 21 ساله که هنوز آثار خون مقتول روی لباس‌هایش بود، منکر جنایت شد و گفت: 9 سالم که بود به‌ همراه خانواده‌ام به آلمان رفتم. سال‌ها در آنجا زندگی کردم اما به‌خاطر سرقت از آلمان اخراج شده و 6 ماه قبل راهی ایران شدم. او ادامه داد: مقتول همشهری و دوستم بود و هیچ اختلافی با هم نداشتیم. من مرتکب جنایت نشده‌ام و کسی را نکشته‌ام.در حالی متهم جوان منکر جنایت بود که دوربین‌های مداربسته، اظهارات دوست مقتول و خون روی لباس پسر جوان از ارتکاب قتل به‌دست او خبر می‌دهند.