۰ نفر

کشف جسد مرد جوان در بند شوشتر

۷ مرداد ۱۴۰۰، ۲۰:۳۴
کد خبر: 549223
کشف جسد مرد جوان در بند شوشتر

مسوول آتش نشانی شهرداری سماله گتوند گفت: جسد مرد حدود ۲۸ ساله غرق شده در رودخانه کارون اهل روستای سیدان بخش عقیلی گتوند در حوالی بند میزان شوشتر پیدا شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از رکنا، مسعود باغبانی روز پنجشنبه با بیان اینکه این مرد روز یکشنبه حین شنا در رودخانه کارون حوالی روستای سیدان بخش عقیلی گتوند حادثه غرق شدگی برای او اتفاق افتاد افزود: حدود ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح امروز جسد این مرد پس از چند روز جست و جو حوالی بند میزان شوشتر پیدا و از آب بیرون کشیده شد.

وی ادامه داد: مرد حدود ۲۲ سال سن نیز که صبح دوشنبه برای جست و جوی پیکر وی به رودخانه رفته بود در رودخانه کارون روستای سیدان بخش عقیلی گتوند حادثه غرق شدگی اتفاق افتاد که جسد این مرد پس از چند ساعت پیدا شد.

 هرساله تعداد زیادی از شهروندان گتوند در کانال های بزرگ آبیاری کشاورزی و رودخانه کارون در این شهرستان غرق می شوند، که نصب بیشتر علائم هشداردهنده و اعلام خطر  غرق شدگی  به مردم از سوی شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی کارون بزرگ(گتوند) ضرورت دارد.

شهرستان گتوند در شمال استان خوزستان از کمبود امکانات امداد و نجات از جمله ایستگاه غریق نجات، قایق و غواص رنج می‌برد؛ کمبود امکانات هنگام امدادرسانی در شرایط بحرانی مشکل ساز می‌شود.