۰ نفر

وانت خیارشور ۳ نفر را کشت + عکس

۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۰۷
کد خبر: 548009
وانت خیارشور ۳ نفر را کشت + عکس

تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری با یکدیگر در جاده اصلی کبودراهنگ و سپس برخورد نیسان با عابرانی که در حال امداد رسانی به مصدومان این سانحه بودند ۴ کشته و ۸ مجروح برجا گذاشت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ رضا عزیزی رییس پلیس راه استان همدان روز یکشنبه بیان کرد: روز گذشته یک دستگاه خودروی سواری لکسوس با پژو پارس در باند اضطراری فرود هواپیما واقع در کبودراهنگ باهم تصادف کردند که راننده سواری پژو در دم جان باخت.

وی اضافه کرد: شاهدان این تصادف با پیاده شدن از وسیله نقلیه برای امداد رسانی به مصدومان این سانحه شتافتند که یک دستگاه وانت نیسان با بار خیارشور ابتدا با این افراد سپس با خودروی لکسوس برخورد کرد.

Capture

رییس پلیس راه بیان کرد: عابران بین وانت نیسان و لکسوس قرار گرفته و برخورد این ۲ وسیله نقلیه سپس حریق لکسوس موجب شد که ۳ تن از عابران فوت و ۸ تن به شدت مصدوم و مجروح شوند.

تصادف مرگبار بخاطر خواب آلودگی

سرهنگ عزیزی علت تصادف نخست و دوم را خواب آلودگی رانندگان لکسوس و وانت نیسان دانست و اظهار داشت: برخی رانندگان برای فرار از جریمه اقدام به مخدوش کردن پلاک، استفاده از پلاک سرقتی و جعلی برای تردد می کنند در حالیکه از مردم انتظار می رود در صورت ابلاغ سراسری اجرای طرح محدودیت تردد آنها نیز به این موضوع تمکین کنند.

وی یادآوری کرد: در سانحه دیگری ۲ دستگاه موتور سیکلت رخ به رخ با یکدیگر برخورد کرده که یکی از موتورسواران پس از انتقال به بیمارستان جان باخت دیگر موتورسوار به علت استفاده از موتورسیکلت غیرمجاز و با علم به توقیف موتورسیکلت در صورت حضور ماموران در صحنه تصادف، از محل متواری شد.